Co sądzisz o moim Portfolio??

in #bitcoin6 years ago (edited)

Moje #Portfolio z Kryptowalut:

-Indahash 5900 sztuk
-Utrust 1500 sztuk
-Iota 170 sztuk
-Xin 21 000 sztuk
-Bankera 13 000 sztuk
-Siacoin 11 000 sztuk

Jak widać nie skupiam się na jednej kryptowalucie tylko dywersyfikuje swoje portfolio i będę szukał kolejnych ciekawych rozwiązań które projekty będą wprowadzać do świata krypto.

Plan jest dokupić jeszcze Iota oraz przyjrzeć sie projektowi Safex.

Sort:  

Polecam aplikacje Blockfolio. Fajnie można monitorować stan swojego portfela.

170 iota? Cóż... to trochę mało... no chyba że piszesz o mega iotach (milionach ioty). W razie wątpliwości zerknij co pisałem o tym tutaj: https://steemit.com/polish/@m-san/polish-jaka-jest-prawdziwa-cena-kryptowaluty-iota ;)

fajny artykuł natomiast Iota dokupi się :D

Osobiście nie jestem w stanie powiedzieć nic na temat większości projektów w Twoim portfelu. U mnie jest: EOS, ETH, STEEM, STRATIS, OMG i ETC. Był wcześniej kopany na 6xGPU ZEC, ale wymieniłem na EOSa.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62900.77
ETH 2949.76
USDT 1.00
SBD 3.59