Sort:  

wyszukaj: george soros wanted in several countries
użyj wyszukiwarki która nie cenzuruje prawdziwych wiadomości

Brazil, Russia, India, China, England, Greece, Hungry,Kazakhstan, Turkmenistan

to tylko kilka krajów które zbanowały jego ngo's lub chętnie by się nim zajęły gdyby się tam zjawił

Szukałem po polsku, nic nie znalazłem. Teraz szukałem po angielsku, na 3 pierwszych stronach nic nie widzę. Może mój angielski jest za słaby.

Co do krajów możesz dopisać Polskę. Krytyka Polityczna jest za samo podejrzenie, że bierze kasę od Sorosa zbanowana. Jednak to jest akurat słabe, gazetę pozbawia się finansowania za to, że nie piszę nieprzychylnie o rządzie, a finansuje się z podatków gazety prorządowe.
Masz prawo się nie zgadzać z poglądami, ale banowanie NGOsów to jednak cenzura.

Żyd który dorobił się wielkiego majątku w czasie 2 WŚ dzięki temu że kolaborował z nazistami, handlował konfiskowanym dobrem skazanych na holocaust, powinien być zbanowany wszędzie. On jednak się tego nawet nie wstydzi, posłuchaj co mówi

Dzięki nie wiedziałem tego, coś tam wcześniej się obiło mi o uszy, jednak nigdy tego nie sprawdzałem. To dosyć ciekawy wątek, więc sprawdziłem. To wywiad przeprowadzony w 1998 roku przez Stevena Krofta. Pełna wersja wywiadu:

Z tego co ustaliłem w 1944 Soros miał 14 lat, jego ojciec opłacił węgierskiego urzędnika, by ukrył jego syna jako swojego chrześcijańskiego chrześniaka. Urzędnik ten wykonywał polecania faszystów, dostarczał zawiadomienia o deportacji, inwentaryzował majątek i go konfiskował.
Źródła:
https://www.conservativereview.com/news/the-rehabilitation-of-george-soros/
https://en.wikipedia.org/wiki/Talk%3AGeorge_Soros%2FArchive_2


Niestety muszę powiedzieć że ktoś cię oszukał. Bo film jest ucięty w momencie gdy Soros mówi: "So the–I had no role in taking away that property." - że nie brał udziału w zabieraniu nieruchomości.

Nie ma nic tam o tym że się dorobił majątku, a że ukształtował się jego charakter.


Rozumiem, że ta postać jest kontrowersyjna, bo sam się uznaje za spekulanta. Wie że przez jego działania ludzie cierpią, ale też wie że jeśli on tego nie zrobi to zrobi to kto inny. Tyle że on się do tego przyznaje i wprost mówi że to jest złe. Mówi że tych działań powinno się zabronić, ale skoro są one legalne to albo on, albo kto inny to wykorzysta. W tym sensie są gorsi od niego, ci którzy mówią że takie działania są wręcz dobre. Przy czym ja rozumiem, że dla nich są dobre, ale oni wmawiają że to jest dobre dla całego społeczeństwa.

Talk:George Soros/Archive 2

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68960.63
ETH 3748.07
USDT 1.00
SBD 3.68