RİPPLE Mİ İOTA MI

in #bitcoin6 years ago

MERHABA ARKADAŞLAR. SİZDEN BİR KONUDA GÖRÜŞÜNÜZÜ ALMAK İSTERİM. CRİPTO YATIRIMI YAPMAK İSTİYORUM. AMA İKİ SEÇENEK ARASINDA KALDIM. SİZCE RİPPLE MI YATIRIM YAPMALIYIM YOKSA IOTA YAMI. HANGİSİ KISA ZAMANDA KAR GETİRİR. LÜTFEN BU KONU HAKKINDA BANA YARDIMCI OLUR MUSUNUZ?

ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM.

Sort:  

İkisi de ponzi bence ikisine de yatırım yapma. Litecoin daha mantıklı bir hamle olur.

KARDEŞİM. PONZİ DİYORSUNDA AKBANK RIPPLE TEKNOLOJİSİNİ VE BİRÇOK ÜNLÜ FİRMADA IOTA İLE ADINI ÖZDEŞLEŞTİRMEYE CALIŞIYOR

Medyanın manipülasyonu genelde onlar. Resmi bir haber duymadım ben henüz, Ripple blockchain ruhuna ters bir coin, merkezi olan tek bir kişinin üretttiği bir coin. Bu da onu ponzi yapar. Daha detaylı bilgiyi @myego13 verebilir müsaitse, kendisi bir Ripple savardır :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 71095.13
ETH 3686.44
USDT 1.00
SBD 3.76