Part02 - NL translations of blocktrades_US

"This is a translation authorized by BlockTrades"

Original content URL: https://blocktrades.us/support/home/help/index

Hulp en Uitleg

Welkom bij "BlockTrades Hulp en Uitleg"!

Hier vind je antwoorden op een aantal veelgestelde vragen, en handleidingen over hoe je onze website gebruikt. Klik op een van de onderstaande links om naar de bijbehorende uitleg-pagina te gaan, of gebruik het interactieve support formulier waarmee je wordt doorverwezen naar de juiste informatie.

dropdown UI elements, located in interactive support form fields

  • Interactieve hulp

  • Selecteer je onderwerp

  • Selecteer je support-vraag

  • Transacties

    • Hoe weet ik of mijn transactie geslaagd is?
    • Mijn transactie wordt niet getoond in de tabel
    • Mijn transactie "zit vast" ("pending")
    • Mijn transactie is mislukt (rood uitroepteken)
    • Transactie lijkt compleet, maar ik heb niks ontvangen
    • Transactie gelukt, maar ik heb te weinig ontvangen
    • Ik wil meer verhandelen dan het systeem mogelijk maakt
  • Email registratie

    • Ik heb geen activatie-email ontvangen
    • Ik kan niet inloggen op mijn BlockTrades account
  • Autorisatie

    • Ik wil handelen in afgeschermde crypto currencies
    • Waarom is mijn autorisatieverzoek afgewezen?
    • Ik wil mijn dagelijkse handelslimiet ophogen
  • Steem-gerelateerd

    • Hoe schaf ik een Steem-account aan?
    • Ik heb geen bevestigingsemail ontvangen voor mijn Steem-account aankoop
    • Ik ben mijn Steem-wachtwoord kwijt
    • Mijn Steem-account is gestolen
    • Wat is een Steem-delegatie?
    • Hoe kan ik mijn Steem-delegatie controleren of vernieuwen?
    • Ik wil mijn Steem-delegatie intrekken / annuleren
    • Wat is het verschil tussen STEEM, SP en SBD?
  • Algemeen

    • Hoe kan ik crypto currencies verhandelen bij BlockTrades?
    • Ik wil een transactie-overzicht ontvangen
    • Een verzoek om nieuwe / momenteel niet-ondersteunde crypto currencies
    • Overig / Ik heb een andere vraag

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 64161.84
ETH 2950.76
USDT 1.00
SBD 3.60