Sort:  

Него шта, него верујем, @cicbar! Фудбалери су увек били проверени шмокљани, против којих можеш мирно да се кладиш. Необориво! 😀

Осим оно једном, 2010. кад су грешком добили Немце па тек онда испали из групе 😀😀😀

Sećam se toga :-) Nadam se da nisi u pravu, možda će da ih izmotiviše Vučićevih 10 miliona EUR nagrada :-) Ako gledaš PLJIŽ na N1 bila je dobra fora da nije smeo da im ponudi više da ne bi kupovali utakmice :-)

Не гледам никакв корпоративну телезајебанцију од 2011. године, @cicbar. Али присећам се да је поменути лажов и велеиздајник и пензионерима обећао повећање пензија. Ако је његово обећање то што ће да их стимулише, онда сам ја жестоко потценио степен њиховог шмокљанлука ;)))

Ne gledam ni ja :-) nađem na YouTube stvari što me interesuju pa gledam, ovo je jedna od njih. Mićko Ljubičić, Voja Žanetić i Draža Pavlović komentarišu stvari koje su se dogodile te nedelje. Često znaju da budu jako duhoviti :-) TV mi je isključivo za kvizove i sport :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57440.51
ETH 2911.34
USDT 1.00
SBD 3.66