You are viewing a single comment's thread from:

RE: Öyle Bir Başlık Kullanayım Ki Kimse Yazdığım İçeriği Okumadan Geçmesin (TURKISH/ENGLISH)

in #blog6 years ago

Başlık da yazı da anlatım da kendini çekiyor ve okutturuyor. Ben aslında böyle listeleme tarzını sevmem. Tamam kendini okutuyor ama hiç keyif almam, doğal gelmiyor bana.

Daha içten ve kendinden hikayeler barındıran içerikler çok daha kaliteli oluyor bana göre.

Başlık kadar önemli olan diğer şeyler de ilk resim ve ilk cümle. Yazının içine girmek için ilk gözlemlerimiz ;)

Sort:  

Bilgi verme amaçlı bir yazıda yaratıcı ve spontan olmakla bilgileri anlaşılabilir bir biçimde aktarmanın dengesi tutturulursa hem keyifli okunuyor, hem de amaç hasıl olmuş oluyor. Ilk gözlemler konusuna katılıyorum. Bugün de görseller konusunda yazdım 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63156.26
ETH 3071.73
USDT 1.00
SBD 3.86