My Blog is Changing.... 🙋🙋🙋🙋 Мій Блог змінюється....

in #blog6 years ago (edited)

It's time to think about quality. My blog will change.
The starting point for such changes was the MeetUp in Ukraine in Uzhgorod City on March 24, 2018. I realized that Steem is a living system. This is a sembiose of people, ideas, expectations, computer code and more.

IMG_20171007_145808999-01.jpeg
Perhaps, from this eventnI began to respect Steem again. I do not want to create more shit content. I want to make the Blockchain more and more interesting. Interesting and useful. I want to take part in the development of the system.

It is better to write one good post a day. And to read and respond to 10-20-30 posts of other people. I hope that this way will be interesting for me and for other people as well.
Previously, I thought that the system rewards any content. That was a mistake. Therefore, we must go on creating interesting, funny, useful, emotional posts.
IMG_20170924_183023384-01.jpeg

So, Steem will be better. More people will come to the system. So the price will be higher. And there will be more profits.

Good mood for you.

Ukraine. Transcarpathia. Uzhgorod City.
U5dquSruE7Svdez5xU8DjpoA2B7ngXz_1680x8400.jpg

Настав час подумати про якість. Мій блог зміниться.
Початковою точкою таких змін став МітАп в Ужгороді 24 Березня 2018 року. Я зрозумів що Стім це жива система. Це сембіоз людей, ідей, сподівань, комп'ютерного кода та багато іншого.

Мабуть з цього МітАпа я почав знову поважати Стім. Я не хочу більше створювати гавно-контент. Я хочу щоб Стім ставав все більш і більш цікавим. Цікавим та корисним. Мені хочеться взяти участь у розвитку системи.

Це краще написати за день один хороший пост. І прочитати та відреагувати на 10-20-30 постів інших людей. Я маю надію, що цей шлях буде цікавим і мені і іншим людям.
Раніше я думав, що система винагороджує будь який контент. Це була помилка. Тому треба переходити на створення, цікавих, смішних, корисних, емоційних постів.

Таким чином, Стім стане кращим. Більше людей прийде у систему. Так ціна Стіму стане вищою. І буде більше профіт.

Гарного настрою вам.

-2 (1).jpg

Sort:  

Цікава та гарна ідея.(Артем коли буде в тебе час набери мене)

Привіт. Наберу трохи пізніше. Вчора з Стрільцом спілкувався. Трохи знає що у вас там. Не радісно....

Удачи, дерзайте!
Хочется верить, что качество и общение - это то, что будет цениться и помогать в долгострочной перспективе... Сейчас же большинство народа здесь сосредоточены на себе и платных ботах, как будто каждый возится в собственном болоте. Последний форк явно пошел не на пользу системе.

Дякую.
Стосовно болота то точне порівняння. Хочеться це міняти.

Дуже правильні думки! Я теж буду рухатись в напрямку таких змін! Я рада, Артеме, що ми разом починаєм творити цю нову українську спільноту дружби і взаємопідтримки!

Гарна iдея)). Шукай у собi письменника))

Колись думав про це 😀😁😂😃

Це дуже добре, що ваша зустріч змінила відношення хоч однієї людини, а прочитавши ваші роздуми міняємось і ми. Ви молодці, спілкування офлайн дає миттєві ідеї.

Чудова ідея. Чим більше людей зрозуміють таку істину, тим краще буде для всіх користувачів STEEM.

Ага. Будемо розвивати цю тему 😏😏😏😏

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70586.26
ETH 3763.77
USDT 1.00
SBD 3.79