You are viewing a single comment's thread from:

RE: I have some questions

in #blog5 years ago (edited)

@alnedkov, ще пиша на български. И, така, аз бях на Steem Fest 3 в Краков. След като Roeland откри Steem Fest 3 първата реч беше на Нед. Изглежда готин човек. Аз дажи си направих снимка с него.
Обаче, после като почнах до говоря с другите хора на Steem Fest, и почнах да объсждам Steemit, много хора ми дадоха пояснения, че не трябва да бъркаш Steemit със Steem :). Steemit ми обясниха, че е само едно Front End interface application, което дава възможонст на потребителя да има достъп до Steem Blockchain. A такива Front End applications стават все повече и повече. Например, аз много повече използвам Partiko oт Steemit. Запознах се с много програмисти, които се занимават с такив apps. И те ми обясниха, че ролята на Steemit и Нед значително се снижава. Един програмист от Белгия ми каза: "той е почти никой вече за Steem blockchain, екосистемата си живее своя живот и почти не зависи вече от Steemit. Единствено, където NED има много Steem Power." Това ми каза програмиста :). Т.ч. нека да не бъркаме Steemit и Steem и нека си направим извод, че Нед не е някой много значим човек за Steem blockchain ecosystem. Не, че искам да каже нещо лошо или негативно за него. Той е готин човек! И е направил много в началото за развитието на тази екосистема. Т.ч. трябва да сме му благодарни.

Sort:  

Разбирам, че steemit е frontend на Steem, но човека заема не малка роля на блокчейна, а е влезнал в друга роля на певец.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66677.11
ETH 3091.03
USDT 1.00
SBD 3.69