You are viewing a single comment's thread from:

RE: 27.04.2018 Podsumowanie najważniejszych wiadomości Dascoin z Londynu

in #blog6 years ago

Oooj kolego, źle trafiłeś... Widzę typową dla DasCoina propagandę bez pokrycia w faktach. Pytanie czy to Ty chcesz robić ludzi w wała, czy to Ciebie robią w wała? Więcej zarobisz na wpisie, w którym opowiesz jaką ściemą jest DasCoin niż kiedykolwiek zarobisz na DasCoinie...

Sort:  

Ja nikogo nie chce wała robić sam nie lubię osób co polecają Dascoina że tylko dascoin się liczy taki chamski marketing ale boli mnie to też że osoby z góry skazują Dascoina na wałek.

Mnie boli, że nikt nie jest w stanie podać żadnej wiarygodnej i pozytywnej informacji o DasCoinie. Zrządzenie losu? Przypadek? Bardzo dziwny chwyt marketingowy? Zainwestowałem trochę środków w różne kryptowaluty (około 40projektów) i za każdym razem znajdowałem coś co mnie do takiej decyzji skłoniło. Jak to się dzieje?

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68031.50
ETH 3788.85
USDT 1.00
SBD 3.68