You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Instagram craze is crazy

in #blog5 years ago

καθε φορα οταν βγαινω εξω κ γνωριζω νεα ατομα, μετα απο καποιο σημειο ειναι σιγουρακι οτι η πλειοψηφια θα κοιταξει το Instagram τους η γενικοτερα τα social. Τοτε ρωταω: "ποσους followers εχεις?". To πιο σπανιο ειναι απλα να μ πουν το νουμερο, το πιο στανταρ ειναι να μου δειξουν, οποτε εχω κ μια εικονα των follower/following το ποσο συχνα ανεβαζουν κ τι.

εεε αυτα τα ατομα μπαινουν blacklist :p δν θελω να χω πολλα παρε δωσε μαζι τους, ειναι ενα μικρο κολπακι να κανεις cast aside καποιους ηλιθιους που μας περιτριγυριζουν .

Η πλακα ειναι για το "influencer" οτι κ 5-10 ευρω να χουν βγαλει η να χουν παρει κανα ρουχο τζαμπα στο μυαλο τους ειναι λες κ εβγαλαν χιλιαδες κ ζουν απο αυτο. Φτανουν σε σημειο να το πιστευουν.

Το καλυτερο το αφησα για το τελος γτ απο οσα εχεις διαβασει ξερεις οτι αμα δν γινει καμια μαλακια γυρω απο μενα δν εχει νοημα η ζωη μου. Καποιες φορες, πολυ σπανια να χει γινει τωρα αυτο, τυπου 2-3 οταν ρωταω "ποσους followers" εχει υπαρξει η εξης αντιμετωπιση-απαντηση μεταξυ σοβαρου κ αστειου

"μμμ θες το instagram μου?" "μμμ θες να δεις φωτογραφιες μου? Μηπως σου αρεσα?"

Κ εκει ερχεται η απαντηση μου: "Δεν εχω καν Instagram τελειωμενες!" :p

Sort:  

χαχαχα Άρα το Instagram βοηθάει και στο "ξεσκαρτάρισμα" ε? :P Πόσο κουραστικοί όσοι ασχολούνται τόσο σοβαρά με τα social media... Πόσο..

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59043.03
ETH 2983.41
USDT 1.00
SBD 3.72