Dorothy’s red shoes

in #blog5 years ago

De ceva timp, îmi caut niște încălțări, comode, simpatice, atipice și călduroase. După lungi căutări, mi-au picat cu tronc acești bocăncei care din prima m-au dus cu gândul la pantofii fermecați ai lui Dorothy, vă mai amintiți de ea? Cu ei în picioare, mă simt “magică”. Am tot observat la oameni frica de culori puternice sau printuri. Eu nu înteleg de ce totul trebuie asortat? Adică multe persoane nu și-ar lua încălțări roșii, că nah nu au cu ce le asorta, că paltonul e galben și nu au bluze roșii în garderobă, etc. Eu măcar frica de a arăta puțin a papagal/păun sau om nebun, n-o am. Dar lăsând gluma la o parte, culorile sunt complementare, și nu trebuie să ne limităm fie la a asorta roșul doar cu roșu, sau al asorta doar cu alb/gri/negru sau arareori cu maro, când vine vorba de încălțări, haine sau paltoane. E nevoie de puțină culoare sau print în viața noastră fraților. Da, acum nu-ți poți lua fustă animal print, cu bluză în buline sau carouri, ca deh posibil să fie nițel prea artistică ținuta, însă poți lua o fustă animal print, cu o bluză vie, într-o singură culoare (galben, verde,maro,etc). Eu una, mă îmbrac cum îmi vine și nu am probleme să combin culorile, dar asta e o treabă pe caDSC_0169.JPGre o simt și nu o pot explica, dar cu Google am reușit. [...] More on: http://color-your-life.ro/dorothys-red-shoes/

Sort:  

Congratulations @kidaella! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 2000 upvotes. Your next target is to reach 3000 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65231.30
ETH 2943.84
USDT 1.00
SBD 3.66