You are viewing a single comment's thread from:

RE: My Honest "Review" of Pregnancy - First Trimester

in #blog6 years ago

Čestitam @tamacvet! Ni ja se nisam bolje osećala u obe trudnoće, tako da te razumem u potpunosti :) Meni je najgori bio deveti, tačnije probijanje termina od dve nedelje oba puta, ali sve se nekako zaboravi, priroda to udesi lepo, inače ne bi rađale više puta :D Pozdrav i svako dobro !

Sort:  

Hvala!
Nadam se zaboravu :D
Drago mi je da nisam jedina, mada mi je zao da jos neko prolazi sve to..

Tako je kako je, znacajno je napomenuti da nije ni malo lak posao i zagrliti svoju majku jos jednom zbog toga :)

To za mamu si totalno u pravu :) Ali grlićemo mi naše majke još mnogo puta :D Roditeljstvo nije lak zadatak. Ja sam sada u mnogo teškoj emotivnoj fazi odvikavanja bebe od dojenja, budući da uskoro počinjem da radim. Ali sve je to što mora. Mi smo žene jake, rođene da budemo majke :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64107.66
ETH 3148.40
USDT 1.00
SBD 3.84