Zaczynam Budować Społeczność Steemit !!!!

in #blog6 years ago (edited)

Bardzo podoba mi się platforma Steemit mimo że niektórzy mnie z flagowali za post natomiast ja dopiero uczę się tej platformy.
Teraz codziennie będę pisał o platformie Steemit na innych platformach i chcężeby większa społeczność przechodziła tutaj ponieważ to społeczność buduje platformy niestety na Facebook nie dzieli się z nami zyskami tutaj jest inaczej.

Rozumiem że platforma Steemit jest mało znana i nie każdy jest obecny na platformie 24/h dlatego stworzyłem grupę dzięki czemu osoba będzie widziała post kolegi lub koleżanki i będzie mogła zagłosować albo skomentować.

Grupy będę pilnował żeby była aktywna i pomagała społeczności ponieważ sama będzie chcieć pomocy jeżeli bedzie wykazywać brak aktywności zostaje usunięta z grupy.

Link do grupy: https://www.facebook.com/search/top/?q=web%20investing-steem%20polska

Co sądzicie o tym pomyśle?

Sort:  

Najpierw porządnie poznaj Steemita, bo już na poziomie tagowania robisz duże błędy, ograniczające zasięg wpisu.

Dzialaj! ;)

jak to sprawdzić czy dobrze o tagowałem napisać taki sam wpis z dobrymi tagami?

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63096.57
ETH 2954.05
USDT 1.00
SBD 3.55