Małe podsumowanie mojej pracy / Small summary of my work

in #blog6 years ago

[PL]
Ten post będzie trochę inny niż reszta, może niektórzy pomyślą że dziwny, niepotrzebny, ale tym razem postanowiłam trochę podsumowac moją krótką działalność na steemit no i ogólnie całą moją pracę.
Jeśli chodzi o steemit to jestem zadowolona, że jednak są osoby, które oglądają moje posty, które w jakiś sposób śledzą moją pracę. Za co jestem wdzięczna. Rejestrując się na stronę myślałam sobie " nic nie osiągnę, nikt nie bedzie zwracał uwagi na moje posty " itp. Dziękuję każdemu kto zwrócił uwagę na mój post, mam nadzieje ze moja praca, to, co dodaję podoba wam się i postaram się rozwijać jeszcze bardziej i lepiej.
Pozdrawiam! :))

[EN]
This post will be different than the others, maybe someone will say that is strange or usefull but this time I decided to summarise my short activity on steemit and all my work.
About steemit I'm really happy that there are few people who's watching my posts, who's going on with my work. I'm so grateful for that. When I was sing in on this page I was thinking "ohh no one will see my post, I will not do it" etc. Thanks to all people who lose a minute to see my post. I hope that you like my work and that's what I share. I will do it more and I hope better.
All the best!! :))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 67205.80
ETH 3112.68
USDT 1.00
SBD 3.71