O mnie !

in #blog6 years ago

Siema jestem Michał, nie będę mówił skąd jestem gdzie mieszkam i ile mam lat zachowam to dla siebie, ale chciałbym wam przedstawić co robie na Steemit i co mam dalej robić na tej platformie. Konto mam od dzisiaj(05.24.18) i nie będę kłamał i zarzekał się że jestem tu nie dla pieniędzy, jestem tu dla pieniędzy i oglądania osób które lubię a wydaje mi się że jest to przyszłość polskiego i zagranicznego internetu. Głównie jestem od Rafonixa bo lubię go i dzięki niemu tu jestem. Na razie nie będę się wielce rozpisywać bo chce zobaczyć czy coś wypali czy nie za bardzo, ale jeżeli to czytasz to bardzo mi miło! Miłego dnia/wieczoru/poranka czy kij wie czego Siemano !

Sort:  

@rindblowd89, I gave you an upvote on your first post! Please give me a follow and I will give you a follow in return!

Please also take a moment to read this post regarding bad behavior on Steemit.

Comment removed

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 66256.11
ETH 3036.39
USDT 1.00
SBD 3.73