KULAK ARKASINDA ÇIKAN BEZELERE DİKKAT

in #blog5 years ago (edited)

3.jpg
Merhabalar
insanlar devamlı olarak hep sağlıklı olacaklarını düşünürler ama işler bazen düşündüğü gibi gitmez.
Hele birde hastanede çalışıyorsanız doktorların hemen yanınızda olacağını biliyor olmanız bazen insana sağlık açısından çok güven verir . Yaklaşık 2 senedir hastanede bir müdür konumunda çalışıyordum. sol kulağımın altında bir bezenin belirmesiyle kulak burun boğaz doktoruna gittim. Hocam dedim bu nedir dedik ilk önce ulturosona girde bir bakalım dedi bizde 3 tane ultrosona bakan doktor vardı. 1. yağbezesi dedi. Bir ay sonra gel büyümüme varmı bir bakalım dedi.

1 ay sonra gene gittim tesadüfen gene aynı ulturoson doktronu gozuktum buyume yok dedı yağ bezisi dedi.
2 ay sonra ben gene kontrolo gıttım. bu sefer baska bır doktor vardı ultrosonda bu yağ bezesi değil diyerekten doktro bir rapor yazdı. doktor olmayınca raporu anlamakta zor oluyor cunku kullandıkları dıl tamamen tıbbı.

Neyse kulak burun boğaz doktoruna verdim. Bunu alacaz ur gibi duruyor sonrada patolojıye gonderecez dedi.
o kadar güzel ve kolay bır amelıyatmış gıbı anlattıkı 5 cm acacaz uru alıp cıkacaktı.
Ameliyat günü geldi çattı. güle oynaya amelıyattakı çocuklarla girdık amelıyat haneye. Ameliyathanede herkesi tanıdığımdan selfıler çekıldı. Falan derken ben bayıldım. Ameliyat haneye girdiğimde öylen 14.00 dü. Hava aydınlıktı Ameliyattan çıktım kendime geldiğimde akşam 18:00 di. Ameliyatım Tam 4 saat sürmüş sol suratımın içinde bir sürü irili ufaklı tümörler varmış. Sol Suratımın yarısını açmak zorunda kalmış. Benim hayatımda vücüduma 1 kere dikiş atılmıştı oda sünnetimdi. İnsan suratının yarısını dikişil görmesi ve hatta 5 cm lik yer açılıp alınacağını bilmesi ama sonradan durumların değişim suratımın komple açılması biraz şoke yaptı.

Neyse bugün itibariyle patolojı sonuçlarımda temiz çıkınca sıkıntımız dahada hafıfledi. Allah doktorumdan Allah razı olsun. Ufacık bir yağbezesi beklerken 2 avuç dolusu suratımdan tümör çıkardı. Diyeceksınızkı bugune kadar nasıl oldu da fark etmedin kesınlıkle fark edılmedı ne suratım şişti ne de ağrı yaptı. zaten ağrı olmaması iyi tümor olmasına sebepmış.

Siz siz olun Kulak altında çıkan en ufak bir şişliği kesinlikle doktorunuza bir çok kez kontrol etirtin.

KALIN SAĞLICAKLA !!!!!!!!!!!!

Sort:  

Congratulations @steemit-tr! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations @steemit-tr! You received a personal award!

Thank you for the witness votes you made to support your Steem community and for keeping the Steem blockchain decentralized

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Use your witness votes and get the Community Badge
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66960.97
ETH 3088.94
USDT 1.00
SBD 3.72