Wracam do gry! Chętnie pokaże Ci czym się zajmuję i jak zarabiać przez internet.

in #blog5 years ago

Cześć jestem Rafał niezależny grafik specjalizujący się w minimalnym interfejsie użytkownika i funkcjonalnym projekcie UX dla startupów. Jestem projektantem kodującym front-end ( HTML, JS, CSS3 ) i back-end ( Ruby on Rails ). Z tego żyję ale nie jest to mój jedyny środek utrzymania. Dawno temu podjąłem bardzo trudną decyzję w swoim życiu i opuściłem rodzinny kraj emigrując na wyspy brytyjskie. Niestety w Polsce nie miałem możliwości się rozwijać ciągła praca , stres i zmęczenie wykańczało mnie psychicznie. Nie miałem czasu na naukę nie mogłem się spełniać ,żyłem z miesiąca na miesiąc szukając rozwiązania ,szkoląc się w programowaniu aby zrozumieć i opanować techniki kodowania. Moje życie było skomplikowane nie mając nikogo na kogo mogę liczyć nikogo kto wspierał by mnie w tym bezsensie postanowiłem zmienić całkowicie swoje życie i wyjechać szukając lepszego jutra. Ponieważ nic mnie nie ograniczało a problemy w Polsce pojawiały się jak grzyby po deszczu , zrozumiałem w końcu że to wszystko nie ma sensu i postanowiłem to zmienić . Wiem że dużo ludzi jest w podobnej sytuacji szukając jakiegoś rozwiązania przeważnie na problemy finansowe. Też tak miałem ale nie znalazłem nikogo kto chciał by bezinteresownie pomóc , niestety istnieje materialny świat w którym ludzie się już dawno temu zatracili co jest bardzo smutne.
pic02.jpg

Żeby nie przedłużać jestem tu po to żeby Ci pomóc , ponieważ wiem jak to jest nie mieć nic i stracić chęci do wszystkiego. Przechodziłem już momenty załamania w moim życiu ale nigdy się nie poddałem a determinacja doprowadziła mnie do tego miejsca którym jestem dziś. Będę pokazywać wam na swoim steemie jak można zarabiać pieniądze przez internet , nawet nie inwestując żadnych środków. Nauczę was wielu sztuczek które są przydatne w marketingu nie ważne jaką usługę sprzedajecie , czy zarabiacie w programach mlm , czy być może macie swój własny interes który chcecie promować lub zarabiacie na programach wysokiego ryzyka. Wszystko co będę tu udostępniał przyda się każdemu . Jeśli będziesz chciał lub chciała podjąć ze mną współprace udostępnię Ci strony landingowe i inne narzędzia do marketingu . Po prowadzę Cie krok po kroku do niezależności finansowej. Jest oczywiste że osobą z własnym kapitałem startowym zawsze jest łatwiej coś osiągnąć mniejszym nakładem pracy ale ofertę kieruje do wszystkich. Nie ważne czy masz dużo i chcesz mieć jeszcze więcej czy nie masz nic a chciał byś to zmienić, pomogę Ci .
slide03.jpg

Na mojej stronie internetowej którą buduję specjalnie po to by tworzyć społeczność osób świadomych możliwości jakie daje dziś internet znajdziecie masę materiałów . Ponieważ portal będzie bardzo obszerny i rozbudowany, każda zakładka będzie włączana w swojej kolejności. Dziś po za tym co chciałem Wam tu o sobie i moim planie napisać postanowiłem udzielić kilu wskazówek , ponieważ jest coraz więcej programów w których można zarabiać i można tracić. Ze względu na to że jest coraz więcej grup na FB i ludzi skłonnych obiecać Wam wszystko łącznie ze złotymi górami, którzy promują programy różnego typu gdzie ludzie zarabiają lub tracą pieniądze. Nie ważne czy jesteś jak to się mówi zielony czy już jesteś starym wilkiem uważam że to Wam się przyda , ponieważ są to złote myśli inwestora. Więc pamiętaj !
slide01.jpg

1.Dywersyfikacja. Najlepszym rozwiązaniem jest podzielenie całej kwoty portfela inwestycyjnego na 8-12 projektów. Przykład: wartość portfela inwestycyjnego wynosi 1000 USD, optymalne będzie inwestowanie w 8-12 projektów inwestycyjnych po 80-125 USD każdy.

Ze względów bezpieczeństwa w każdym projekcie musisz używać różnych haseł , nie zapisuj ich na komputerze.

2.Określ szczegóły portfeli do wypłacania środków z projektu natychmiast po rejestracji na koncie w ustawieniach lub w osobnej sekcji menu (w zależności od interfejsu projektu). To ważne! Ponieważ w większości projektów portfel dodawany jest tylko jednorazowo i nie da się go zmienić.

3.Tworzenie wielu kont w projektach inwestycyjnych jest zabronione! W tym samym projekcie nie można tworzyć dwóch lub więcej kont z tego samego adresu e-mail lub adresu IP. Jeśli naruszysz tę regułę, możesz zablokować oba konta.

4.Regularnie wycofuj zysk, aby wyjąć wkład finansowy. Jeśli zyski są naliczane codziennie - wycofuj je codziennie, jeśli raz w miesiącu, wycofaj je raz w miesiącu, jeśli stawki godzinowe - co godzinę. Jeśli szybko osiągasz punkt zwrotu utrata środków nie będzie tak bolesna a ryzyko znacznie mniejsze ,pamiętaj pazerny dwa razy traci.

5.Śledź informacje o inwestycjach, w które zainwestowałeś. Na stronie ProstyCel.pl znajdziesz podział programów na wysokiego ,średniego i niskiego ryzyka. Możesz skorzystać z mojego monitora gdzie publikuje programy w których inwestuje i aktualizuje wszelkie informacje na ich temat. Możesz również szukać informacji na własną rękę ale wtedy zalecam Ci sprawdzenie paru miejsc. Nie długo również powstanie kanał na Telegramie , w którym publikowane będą najnowsze wiadomości.

Zachęcam też do regularnego publikowania komentarzy na temat płatności z projektów w ramach naszych artykułów przeglądowych. Dodajesz więcej aktywność do mojego projektu i przyczyniasz się do jego rozwoju. Dla wszystkich moich partnerów oferowany jest Refcashback- zasady opisane są dokładnie na stronię z projektami.

slide05.jpg

Zapraszam wszystkich do śledzenia kanału na steem, komentowania i polubienia fanpage prostycel.pl na facebooku.
Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie , będzie tego więcej !

logpro.png

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62668.08
ETH 2908.37
USDT 1.00
SBD 3.58