Yatay ve Kamp

in #blog6 years ago
Arkadaşlar bugün sizlere şu an içinde olduğum kamptan yazı paylaşıyorum. Fotoğrafları ise daha sonra daha geniş yapmayı düşündüğüm postumda paylaşırım, belki de kamp anılarım diye seri de yapabilirim. Müzik kursundan arkadaşlar hadi kampa gidiyoruz dediği zaman çocuklar gibi sevinmiştim.

Uzun bir süredir Steemit’te olmanın ve de insanlara faydalı olmak için fazladan mesai harcamamın sonucunda vucud baya yorgun düşmüştü. Böyle bir tatil hem bana, hem de steemit’te ki tüm insanlığa iyi gelecekti.
Bende bu yüzden tereddütsüz kabul ettim. Daha sonradan ücretini duyunca biraz gerildim belki ama yinede karşılığında kazanacak olduğum manevi enerji dopingi benim için inanılmaz iyi olacaktı ve ben bu işten kazançlı çıkacaktım.
Hay dilimi eşek arısı soksun diyesim geliyor bazen. Kampa gelmişim, orman, deniz, kum, top, okey, terlik derken hala Steemit’ten uzak duramıyorum.

Muro’nun filmdeki repliğini hatırladınız mı? Bende aynı onun gibi diyorum, “Nalet olsun içimdeki insan sevgisine” Burada “nalet kelimesini yanlış yazdım diye düşünmeyin, bende onun “lanet” olduğunu biliyorum ancak filmin fragmanında bu şekilde kullanıldığı için bende ona sadık kaldım. Gelince kampla ilgili ayrıntılı yazarım...

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62559.43
ETH 3092.10
USDT 1.00
SBD 3.86