Şu Sıralar

in #blog4 years ago

Yeni yıla girdiğimden beri üzerimde tarif edemediğim bir durgunluk var. Öyle ki artık ne actifit postu paylaşıyorum ne de yazı yazar oldum.


Source

Can sıkıntımı bir şekilde gidermem lazım. Bu ara steemitte insanların yazılarını inceliyorum ve yorumlar bırakıyorum.

Çok kaliteli bulduğum yazılar olduğu gibi öylesine yazılmış yazılar da çok. Ama önemli mi bence hayır. Sonuçta Steemit bir sosyal platform ve insanların neyi nasıl yazdıkları ile alakalı eleştiri yapmaya gerek olmadığını düşünüyorum.

Bu ara içinde bulunduğum durumdan nasıl kurtulabilirim bilmiyorum kendimi aşağıdaki resimdeki gibi hissediyorum :


Source

Dış dünyaya bakasım yok. Bu durumumdan ancak başka şeylerle uğraşarak kurtulurum biliyorum. Ama öyle özel bir yeteneğim yok.

Ne bir sanatçıyım ne bir fotoğrafçı ne de programcı.. Bu ara aklıma gelen iki platform var bunlardan biri spor camiası, diğeri de steemmonster oyun dünyası.

Spor dünyasının kendine ait bir tokenı var ve oldukça cömertler. Ama Steemit'in SMT si geleceğini de biliyorum. Muhtemelen onunla alakalı yeni platformlar da gelecek. Spor sitesi bundan nasıl etkilenir, aklıma gelen sorulardan biri.

Steemmonster oldukça ilgimi çekti. Çok iyi bir topluluğu var. Ama oyunlar için kart satın alma düşüncesi beni baltalayan bir düşünce.

Bakalım bir yolunu bulduğumda buradan yazarım.

Sort:  

Thank you for using @sleepagent bid bot serves.
This post has received a 50 % upvote from @sleepagent.

You got a 50.00% upvote from @redlambo courtesy of @ython! Make sure to use tag #redlambo to be considered for the curation post!

You got a 100.00% upvote from @whalepromobot courtesy of @ython!

Congratulations @ython! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 900 upvotes. Your next target is to reach 1000 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62656.62
ETH 2941.90
USDT 1.00
SBD 3.59