Uh baby it's triple [PL/DE/ENG]

in #blog6 years ago

2017-09-09 05.02.09 1.jpg

ENGLISH

Of course the title is a little missleading although I meant three languages.

I thought quite long about the next topic for my post. My creativity isn't that overflowing lately.

So let's have a little talk about hate. Hate comments to be more precise.

Let's be honest. I know how I look like and that it can cause many different opinions and feelings from people.

I am understanding. I think I've heard almost every possible insult that those low IQs could come up with.

But let's just see the difference between stating your opinion and actual hate.

"I think you would look better without those piercings" - noted, nobody cares. But this is an opinion, doesn't hurt anybody and doesn't sound like you are living in a basement with your spiders.

"If you would be my girlfriend, I would beat you up so that all your piercings fall out" - I'm not the type of girl that likes a wife-beater Boo. Get your shit together and start being someone that people would want in the society.

I think the difference is obvious.

DEUTSCH

Selbstverständlich ist der Titel verwirrend obwohl ich drei Sprachen gemeint habe.

Ich habe eine Weile nachgedacht was mein nächstes Thema sein sollte. Meine Kreativität überfliesst letzens nicht.

Also sprechen wir ein Bisschen über Hass. Hate-Kommentare um genauer zu sein.

Sein wir ehrlich. Ich weiß wie ich aussehe und dass es zu verschiedenen Meinungen und Gefühlen führen kann.

Ich bin verständnisvoll. Ich denke ich habe fast jede Beleidung gehört die diese Einfaltpinsel ausdenken konnten.

Lass uns aber den Unterschied zwischen Meinung äußern und beleidigen sehen.

"Ich denke du würdest besser ohne diese Piercings aussehen" - vermerkt, interessiert keinen. Das ist aber eine Meinung die keinem verletzt und nicht aussieht als ob du im Keller wohnst mit deinen Spinnen.

"Wenn du meine Freundin wärst, würde ich dich so schlagen, dass dir alle Piercings rausfallen" - ich bin nicht der Typ Mädel die auf Frauenschläger steht Süßer. Reiss dich zusammen und fang an jemand zu sein den Menschen im Sozialleben möchten.

Ich denke der Unterschied ist offensichtlich.

POLSKI

Oczywiście tytuł trochę wprowadza w błąd, ponieważ miałam na myśli trzy języki obce.

Myślałam dość długo nad tematem kolejnego posta. Moja kreatywność się ostatnio nie przelewa.

Więc porozmawiajmy trochę o nienawiści. A dokładnej o hate komentarzach.

Bądźmy szczerzy. Wiem jak wyglądam i że może to prowadzić do wielu rożnych opinii i uczuć u ludzi.

Jestem wyrozumiała. Myślę, że słyszałam większość wyzwisk, które te ćwierćmózgi mogły wymyśleć.

Zobaczmy jednak różnicę między wyrażeniem opinii a obrażaniem.

"Uważam, że wyglądałabyś lepiej bez tych kolczyków" - zanotowano, nikogo to nie obchodzi. To jest wyrażanie opinii, nikogo nie krzywdzi i nie wygląda jakbyś mieszkał w piwnicy z twoimi pająkami.

"Gdybyś była moją dziewczyną, to tak bym cię pobił, że te kolczyki by ci wypadły" - nie jestem typem dziewczyny, która leci na damskich bokserów misiu. Ogarnij dupę i zacznij być kimś kogo ludzie by znieśli w społeczeństwie.

Sądzę, że różnica jest oczywista.

Sort:  

teraz niebieskowlosa :)

Sam nie wiem czemu ale fascynuje mnie taki typ kobiet i taki typ "urody". Napisane celowo w "" ponieważ ciężko określić czy dodatki w stylu kolczyków i makijażu to uroda czy właśnie dodatki.

Czasem sam siebie pytam dlaczego?

Odpowiedź jest chyba jedna. Bo jest to coś nieoczywistego. Pewnego rodzaju płynięcie pod prąd rzeki zwanej poprawnością i normalnością.

Wszystkie osoby, które wypowiadają się negatywnie o Tobie i twoim wyglądzie są po prostu nietolerancyjne i zamknięte na świat. Człowiek ma prawo wyglądać jak mu się podoba jak również ma prawo wyrażać własną opinię. Ale w sposób który nie rani innych osób.

Sądzę, że twój ogólny look jest ciekawy, interesujący i dla mnie osobiście bardzo atrakcyjny. Cieszę się, że na Steemit trafiają coraz to różniejsi ludzie. Pozdrawiam Cię serdecznie.

Gute einstellung =)

Hasskommentare ignorieren - Troll gibt es überall - und ich weiss es fällt schwer ruhig zu bleiben.

wspominałaś na streamie u Carrionera że niektórzy ludzie myślą że jesteś niemką bo tak dobrze władasz językiem niemieckim , ja dwum osobą na omeTV wmówiłem że jestem japończykiem znając tylko dwa zdania po japońsku (ale udało mi się to wmówić przez mój wygląd) i jednej dziewczynie wmówiłem że jestem pochodzenia niemieckiego :D

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69774.83
ETH 3620.03
USDT 1.00
SBD 3.72