הרשימה - ספר מוטיבציה ודרך להגשמת חלומות

in #books6 years ago (edited)

הפעם לא אפרסם על ספר מתח אלא על ספר שיכול לעזור לכם להגשים את החלומות שלכם, כמובן שזה לא קורה ברגע ואתם צריכים להציב לעצמכם מטרות ולעשות הכל בשביל להגשים אותן. הספר הזה בהחלט יעזור לכם בתהליך.

Screenshot.png

הספר הוא "הרשימה" של יובל אברמוביץ' -

בספר יובל מדבר על נעוריו ועל התקרית שלו שבה הוא החליק בעבודה, מה שגרם לו לצורך בכיסא גלגלים. הרופאים אמרו לו שהוא לעולם לא יחזור ללכת, אבל בערך בגיל 18 הוא הצליח ללכת.

איך?

זה מה שהוא מסביר בספר הרשימה.

ולא רק זה, הוא גם פתח בלוג שבו הוא פרסם את החלומות שלו ומה הוא עושה בשביל להגשים אותם, והבלוג זכה להצלחה מדהימה, עד כדי כך שהוא ניצל את הבמה בשביל לעזור לאנשים אחרים להגשים את החלומות שלהם גם כן.
אנשים קיבלו אפשרות לפרסם את החלומות שלהם ואנשים היו פונים אליהם ועוזרים להם להגשים את זה. בספר הוא סיפר על כמה מקרים מדהימים כאלו.

יובל עשה כל כך הרבה דברים מדהימים והכל בזכות הרשימה. גם אם יש לכם דרך להגשים את החלומות שלכם ואתם מרגישים שאתם לא צריכים לקרוא על עוד דרך, אני עדיין ממליץ בחום לקרוא את הספר הזה, בשביל לקבל מוטיבציה ולראות שבאמת הכל אפשרי.

משפחתי החליטה לקנות לי את הספר הזה לפני כ-חצי שנה בערך, כן, כי גם לי יש חלומות וגם לי יש קשיים ( אולי ליותר מרוב האנשים ) וזה בהחלט נתן לי מוטיבציה.

זאת סדרת ספרים שספר ההמשך של הרשימה הוא ״הרעיון״ וגם עכשיו יצא ספר שלישי טרי וחדש בשם ״הזדמנות״.

מומלץ מאוד.

Sort:  

המלצה מעולה וספר מעולה לגמרי!
זאת סדרת ספרים שספר ההמשך של הרשימה הוא ״הרעיון״ וגם עכשיו יצא ספר שלישי טרי וחדש בשם ״הזדמנות״ .
ספר עמוס ברעיונות, טיפים וטקטיקות לעבוד על הגשמת החלומות.
תודה רבה על הפוסט!

אוקיי, אז הם קנו לי רק את הראשון, הגיע הזמן לקנות את 2 הנותרים :)
תודה!
מוסיף לפוסט.

ו--- עניתי מהמשתמש הלא נכון. חחחח

I don't understand your article plz follow me im Palestinian your neighour

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62829.19
ETH 3026.36
USDT 1.00
SBD 3.61