Медитация

in #bulgaria6 years ago (edited)

Днес прочетох това и ми стана интересно:

„До скоро сякаш се считаше, че практиката на медитация е по-скоро вид прищявка на някого, решил да се прави на интересен. :) Днес обаче все повече авторитетни личности споделят открито ползите, които тази практика е донесла за балансиране на менталното и емоционалното им здраве, та дори и за финансовото им благополучие. :) Така медитацията започна да добива един по-достъпен имидж и хората стават все по-отворени да я изпробват и да потърсят здравословните ползи и за себе си. „

Мисля да по търся повече информация.

Sort:  

Добре е да го направиш. Аз съм получавала правилни отговори на въпроси при медитация, също така можеш да си направиш препрограмиране на навици, от които не можеш да се откажеш и да ги замениш с полезни/здравословни за теб.

информация много :) разковничето е в пресяването и
а литература можеш да намериш и тук

Мисля че това е пътя на човечеството. Не само в самата медитация а и отношението към всичко живо.

Аз медитирам с въдица в ръка ,докато чакам да ми клъвне.Супер е ,можеш да пробваш.

Не са ми ясни тези работи

Медитацията е в основата на самоосъвършенстването.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 65686.10
ETH 2943.95
USDT 1.00
SBD 3.73