Моят старт в iCenter

in #bulgaria6 years ago

First investment iCenter - 27.06.18.jpg

Летящ старт със 7 LTC си направих в iCenter току-що! На добър ми час! 4-ти поток заработи успешно!


След цял 1 месец проучване на проекта iCenter Telegram Crypto Bot, реших да се включа. Няколко колеги го правят от месеци и са с изключително позитивни впечатления, както и начисления. Всичко е прозрачно около мениджърите на ботовете, комуникацията и съпортът са отлични. iCenter е компания на 1 година, която е разработила 3 вида Телеграм ботове - за лайткойн, за биткойн и за етер. Депозират се 0.1 LTC, 0.03 ETH, 0.01 BTC, като минимум. Всеки ден (на всеки 6 часа) има начисления от 1.4% дневно (4 х 0.35%). Понякога има и бонуси дo 3%. Такъв се очаква и след тези дни, когато е първият рожден ден на компанията. Реф. система в 4 и 3 нива (за ВТС - 3) - 10%,3%,1%,(1%).
Който е нетърпелив да започне да печели след час, ще оставя моите реф. линкове. Който има въпроси, нека пита. Всеки петък се събираме в Борисовата градина и обсъждаме и този проект. Среднорисков, по мое мнение. Няколкостотин човека сме българите в него.
https://t.me/iCenter_Lite_BOT?start=heuiyn51160 - LTC link

https://t.me/iCenter_ETH_Bot?start=y961xn42420 - ЕTH link

https://t.me/icenter_bot?start=e1rxzo94841 - BTC link

Sort:  

Браво и успех:)

Успех и от мен!

и аз чувам само суперлативи за този проект

От сърце ти желая проекта да работи много, много дълго и да са лоялни и точни към инвеститорите си!

Дано да работи дълго аз съм регистрирана от ноември и чак сега вложих

Късмет

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61663.08
ETH 2893.40
USDT 1.00
SBD 3.48