Hayatınızdan Stres i çıkarın.Cointurk 19. projesi metin#7027

in #busy6 years ago (edited)

Merhaba stres ile nasıl baş ediyorum ve stres hayatımızı nasıl etkiliyor konusuna girmeden on yıl önceye giderek hayatımdaki stresli günleri ve şuan neden hiç stres yapmıyorum bunu daha iyi anlayacaksınız.

10 yıl önce her kez gibi iş hayatında hatta yaşamın her alanında stres ile başa çıkmaya çalışan biriydim. Bildiğiniz gibi şuan dünyamızın en büyük sıkıntısı olan stres ile başa çıkabilmenin bir çok yolu var ben 10 yıl önce stres yönetimi eğitimide almama rağmen stresle baş etmekte pekte başarılı olamamıştım.

Daha sonra hayatımda büyük bir değişiklik oldu ve hasta olduğumu öğrendim tabi bu beni iyiden iyiye strese sokmuştu.Aklımda deli sorular on yıl önce evladım 3 yaşında ve onun geleceği için henüz hiç birşey yapamamışken ya ölürsem ailem yanlız kalırsa gibi bir sürü sıkıntı.

İlk zamanlar ailemle rahatsızlığımı paylaşmadım. ben zaten stres ve düşünceler içindeyim Birde yanıma birilerini almayım dedim .Fakat kısa zaman sonra açıklamak zorunda kaldım tabi herkez üzülmüş ve bana moral vermeye çalışıyor .Al sana bir stres yapacak konu daha :) biraz ince düşünceliyiz galiba.

Neyse fazla uzatmak istemiyrom ve gün geldi ameliyat oldum Ameliyattan çıktıktan belli bir zaman sonra o sinirli stresli adam gitmiş ve uysal çokta her şeyi dert etmeyen bir insan gelmişti.Tabi herkez bu halimi sevmişti :D.

Tabi merak ederek doktorumla konuştum bana hipozi bezini aldığımızdan kortizol seviyen çok düştü ve kortizol seviyesinin düşük olması seni sakin tutuyor demişti.

Tabi bunun yan etkileride vardı daha sonra 10 yıl içersin de 5 ameliyat daha geçirdim ama hiç umrumda olmadı. Şuan sağlığım iyi diyebilirim ve gayet mutlu ve huzurluyum.:)

Arkadaşlar umaerım sıkmamışımdır.

Önmüzdeki proje konusu bence nesli tükenmekte olan hayvanlar olsun

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68609.44
ETH 3824.89
USDT 1.00
SBD 3.63