You are viewing a single comment's thread from:

RE: I am sharing 10% of this post rewards with Busy

in #busy5 years ago

Jó ideje nem használtam a busyt, akkor ezek szerint már van lehetőség megosztani a bevételt? Ez teljesen jó, így idővel gondolom az általuk adott vote is növekedni fog :)

Sort:  

Én is ritkán használom a Busy-t napjainkban, mert teljesen mindegy, hogy miről írok a Steemit-en/Busy-n, szinte senkit sem (csak néhány embert) érdekelnek a bejegyzéseim.
Néhány napja vettem észre a lehetőséget/funkciót.
Igen, valószínűleg az upvote-juk is növekedni fog.
Bár a beneficiaries-nél a @busy.org van megadva, az upvote-okat viszont napjainkban a @busy.pay fiókkal adják. Már amikor. Erre a blogbejegyzésemre eddig még nem érkezett upvote tőlük.

En mondjuk feladtam a busyvel valo postolast. Tudom ez nem a reklam helye de nalam a partiko viszi a palmat.

  1. a kapott partiko pontokat be lehet valltani szavazatra.
  2. minel tobb partiko pontod van annal nagyobb az eselyed a free votera. Amugy nem sok 0.2-0.3 kozott van most de folyamatosan emelkedik.
  3. Most az uj updateban van lehetoseg pontokat kapni reklam nezesert is.
  4. ha a ref linkeden keresztul regel valaki akkor minden 5 pont utan kapsz te is 1-et.

En kiprobaltam sok mindent. Az esteem tetszett de sokszor lefagyott. Azota csak ezt. Es ha jol tudom mar van desktopra is opciojuk.

Ja most fut 1 honapos projekt is. Uj update. Folyamatosan emelik a partiko pontok arat. Amugy valoszinu token is lesz belole nemsokara.

Erdemes elgondolkodni rajta nem?

Posted using Partiko Android

"Erdemes elgondolkodni rajta nem?"
Alapvetően igen, de amúgy a Partiko-val az a gond, hogy nem megy Android 4.1.1-en, és jelenleg csak okostelefonokon/táblagépeken használható.
Nekem egy Huawei Ascend Y300-as okostelefonom van, és Android 4.1.1 van rajta.
A Partiko futtatásához/használatához legalább Android 4.2 szükséges.
Elképzelhető, hogy lehet frissíteni rajta, de nem sok értelme van, mivel sokszor így is akadoznak és összeomlanak a programok a telefonon.

ja ja ezt mondtad. De desktopon is megy az az asztali gepre is van opciojuk. Csak az nem tudom milyen. Meg egyenlore nem probaltam mivel en meg csak mobilrol vagyok fent😊
De amugy nagyot mennek es ami meg jobban tetszik hogy ok dobnak is marketinget hogy siekres legyen az app nem ugy mint a tobbi hogy csak megcsinaljak aztan lesz ami lesz.

Posted using Partiko Android

Ha a https://partiko.app weboldalra gondolsz, akkor az még egyelőre nem opció. Mármint a közzétett tartalmakat lehet vele nézni/böngészni, csak még belépni nem lehet.
A "Login" gombra kattintva jelenleg azt írja ki, hogy "Login feature will be available soon!", szóval hamarosan elérhető lesz, tehát ez még egyelőre nem használható.

Lehet az az. Nem tudom csak olvastam valahol. Mivel engem meg nem erint majd ha otthon leszunk akkor talan.
De jo tudni. Ez a Crypto.talk gyerek azert oda teszi magat rendesen fejleszti rendesen a cuccot ha kell ha nem.😁

Posted using Partiko Android

Magic Dice has rewarded your post with a 88% upvote. Thanks for playing Magic Dice.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57369.97
ETH 2943.81
USDT 1.00
SBD 3.63