Gry zapowiedziane na targach E3 2018 na które czekam steemCreated with Sketch.

in #busy6 years ago

Witaj, Steemit dziś chce wam przedstawić listę gier zapowiedzianych na E3 2018 na które czekam .
e3_2018_thumb800.png

⦁ Cyberpunk 2077
93937453.jpg

Kolejna zapowiadająca się na hit gra polskiego studia CD Projekt RED . Będzie to RPG z widokiem z pierwszej osoby FPP choć ja osobiście wolał bym kamerę z za pleców bohatera . Szykuje się strzelanka w stylu GTA ze ciekawą fabułą. Po świetnym Wiedźminie 3 zamierzam zamówić pre-order .

  • The last of us 2
    The-Last-of-Us-2-release-date-970868.jpg

Przygodowa gra akcji z elementami survival horroru od Naughty Dog . Po części pierwszej która klimatem i fabułą wgniatała mnie w fotel i uważam ją za jedną z najlepszych gier w jakie grałem. Spodziewam się więcej tego samego i kontynuacji świetnej historii . Jedyny problem jaki mam z tą produkcją to taki że pojawi się jedynie na konsole PlayStation 4 . Której nie posiadam ale zastanowię się nad kupnem właśnie dla tej gry .

  • Jump Force

jump-force-e3-2018-1100x619.jpg

Gra będzie bijatyką w trójwymiarze z bohaterami najpopularniejszych anime takich jak Dragon ball ,Naruto czy One Piece . Stoczymy walki postaciami takimi jak Sasuke,Goku,Naruto,Luffy,Frieza.Mi brakuje w tym gronie postaci z Bleach. Mimo to uważam że jest to pozycja obowiązkowa dla każdego fana tych anime czekam z niecierpliwością na ten tytuł .

  • The Elder Scrolls VI
    336616218.jpg

Następna po Skyrim odsłona serii The Elder Scrolls od Bethesdy .Po trailerze ciężko coś wywnioskować ale The Elder Scrolls Skyrim przeszedłem 5 razy rożnymi klasami postaci i za każdym świetnie się bawiłem .Dlatego w stosunku do tego tytułu też mam spore oczekiwania . Co tu dużo pisać szykuje się kawał solidnego RPG mam nadzieje że się nie zawiodę .

  • Fallout 76

Fallout-76-release-date-beta-972404.jpg

Czyli takie The Elder Scrolls w post apokaliptycznym świecie z pistoletami :) . W Fallout 3 i New Vegas bawiłem się super . Natomiast Fallout 4 jest moim zdaniem niedopracowany i nudny . Dlatego do Fallout 76 podchodzę z dużym dystansem i choć jestem ciekaw tej odsłony mocno sprawdzę grę za nim zdecyduje się kupić .

  • Assassin’s Creed Odyssey
    5afda5f788a7e34d25b5012f-1.jpg

Kolejna odsłona "Assassina"od firmy Ubisoft która tym razem będzie miała miejsce w antycznej Grecji .Jedną z nowości ma być wybór opcji dialogowych pod czas rozmów . Grałem w wiele odsłon tej serii. Jedne przypadały mi do gustu jak np Black Flag czy Origins inna kompletnie nie jak Syndicate czy Unity. Po Odyssey spodziewam się kopiuj wklej z Assassin’s Creed Origins z nową fabułą . W sumie mi nie przeszkadza bo Origins jest naprawdę świetną produkcją z super klimatem i piękną grafiką .

Wy na jakie gry nie możecie się doczekać po E3 ? piszcie śmiało w komentarzach

Jeżeli spodobał ci się mój post proszę zostaw upvote'a i napisz komentarz motywuje mnie to do dalszego działania na Steemit z góry wielkie dzięki :)

Sort:  

Też czekam na TES VI :D Skyrim potrafił mnie pochłonąć nawet na 8 godzin dziennie i nawet nie wiedziałem kiedy mi ten czas uciekł. Mało jest tak wciągających gier :D

Congratulations @matheo! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard - Witness Update

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @matheo! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69831.92
ETH 3744.43
USDT 1.00
SBD 3.77