Подорож по Чилі

in #busy6 years ago (edited)

Вулкан Ліканкабур (Licancabur - 5 920 м.) є найвищим вулканом у Атакамі. Його симетрична форма робить його і найкрасивішим. Licancabur знаходиться на кордоні між Чилі і Болівією. На вершині знаходиться 400-метровий кратер з невеликим (близько 90х70м) озером. Температура води в ньому - 6°C. Це одне з найвищих озер Землі. Хоча воно знаходиться в самій сухій пустелі планети, воно існує вже не менше 500 років.

По дорозі назад з нами сталася вельми забавна пригода. Назустріч нашій машині на дорогу вибігла лисиця. Ми зупинилися і вийшли з машини. Лисиця лише трохи відійшла в сторону і продовжувала на нас дивитися, ніби чогось чекаючи. В кишені у мене був лише пакетик з горішками. Кинув їй парочку і на наш подив вона їх успішно з'їла. Так пішла вся пачка, але лисиця вимагала продовження бенкету. І тоді я згадав про плитку шоколаду. Хто б міг подумати, але лисиці шоколад дуже сподобався.

Але чудеса на цьому не скінчилися і незабаром, після зустрічі з лисичкою, наш водій зупинив машину в одному місці. Зовні воно зовсім звичайне - рівнина, як рівнина... дорога, як дорога..., тільки й примітного, що дорога з цього місця піднімається в гору. Але ось як раз перед цим підйомом водій і зупинився, а гід почав розповідати, що є в Чилі кілька загадкових місць, в яких присутня якась дивна і невідома сила. Ця сила порушує всі відомі нам земні закони! При цих словах, я згадав, що бачив по ТБ розповідь про такі місця і навіть бачив їх у дії. Водій вимкнув мотор, перевів на нейтралку і... і машина сама покотилася вгору... САМА! І не з гори! А вгору! Якась невідома сила її просто виштовхувала з низини.

І це не якась маленька машинка, це міні автобус - чиста вага якого більше 2,5 тонн, а в ньому ще сиділи люди... ще й багажу чималий вантаж... разом це явно було більше 3 тонн! І як пушинка вона злетіла на гору.

Коли я дивився репортаж по ТБ, в голові у мене крутилася думка, що такого просто НЕ МОЖЕ БУТИ, і що це якась хитрість місцевих жителів, щоб приваблювати туристів. Але зараз я бачив це на власні очі. Бачив і все одно не вірив. Попросив водія виконати це ще раз - мої очі мене не обманювали - невідома сила штовхає машину. Проти всіх правил і законів фізики, машина котиться не вниз, а вгору!

Цікаві відчуття пасажирів, що залишилася сидіти в машині - вони сказали, що коли машина сама покотилася вгору, їм стало моторошно. А я сам, коли прийшов на те місце, звідки машина почала свій шлях і прислухався до своїх відчуттів, не відчув нічого. Зовсім ніяких відчуттів, нічого мене нікуди не штовхає ... стою собі та стою ...


Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64029.44
ETH 3157.04
USDT 1.00
SBD 4.02