Witam steemowiczów!

in #busy6 years ago (edited)

monia.png

Cześć wszystkim mam na imię Monika. Jestem tutaj nowa :D Jeszcze do końca nie wiem jak to wszystko wyjdzie ale chciałam Wam trochę opowiedzieć o swoich podróżach. Może kilka słów o sobie, nie będę za długo wam nudziła spokojnie heh. A więc jak domyślacie się lubię podróże nie mam ich na koncie nie wiadomo ile ale nie liczy się ilość tylko co się zobaczyło :D. Najpierw trochę o Polsce bo od tego się zaczęło a dopiero później moja wisienka na torcie ehh niezapomniana przygoda na pięknej lawendowej wyspie, którą chcę się koniecznie z kimś podzielić. A może ktoś się skusi i postanowi zobaczyć ją na własne oczy. Na dzień dzisiejszy to jest moje główne zajęcie:

TAK!!GRACJAN!! charakter po tacie!!!! uroda po mamie heheh (żartuje). Co nie oznacza że moja przygoda z podróżami się zakończyła, nie nie spokojnie tylko zatrzymała się na chwilkę. Do następnego wyjazdu a jest już w planach zdąże wam opowiedzieć o tym co było…Lubię tez zrobić amatorskie zdjęcia, a później oglądać w nich szczegóły co dla niektórych jest na pierwszy rzut oka jest niezauważalne. Uważam, że przez to można bardziej się wczuć w klimat. Pokaże Wam to na kilku fotkach. hmmm...Co jeszcze...czasami coś dobrego upichce :D a w wolnym czasie lubię pochodzić po lumpkach.Mam w swoim mieście kilka do których zaglądam od czasu do czasu i naprawdę można kupić coś fajnego za niewielkie pieniądze, zdarzają się rzeczy z metkami nowe super sprawa :D Kochani zapraszam Was na przygodę ze mną do zobaczenia :D Ps. namówił mnie mój @jozef230 :))

Sort:  

Ząbki ma czy ja źle widzę?

Witamy w gronie Steemians . Cieszy mnie twoja obecność :)

Cześć Monika. :-)

Hej Monika. :)

Cześć, miło Cię poznać!

Hej! Witamy na steemit!

Witamy kolejną Polkę na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Cześć :) Życzę powodzenia i pozdrawiam z Grecji :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65231.30
ETH 2943.84
USDT 1.00
SBD 3.66