Daha Verimli Bir Hafta Geçirmek İçin Pazar Günleri Yaptığım 6 Şey

in #busy6 years ago

WhatsApp Image 2018-08-12 at 23.52.25.jpeg
http://isilaytekinsen.blogspot.com/2018/08/daha-verimli-bir-hafta-gecirmek-icin.html

Selam!

Pazar günlerini bir türlü sevemedim. Tatil desen tatil gibi değil, ertesi gün hafta başı.. Pazar günlerim hep miskinlikle geçmiştir hayatım boyunca. Hani o pazar günleri erken kalkıp boğazda kahvaltıya giden tiplerden olmadım hiç, Sanırım olmayacağım da hiç. Pazar günleri öğlene kadar uyuduğum, evde uyuşuk uyuşuk dizi-film izlediğim, kitap okuduğum, okul zamanı ödev yaptığım bir gün benim için.

Pazar günlerini tatil olarak değil de daha çok tatille hafta başı arasında bir geçiş günü gibi görüyorum. Cumartesi günü "arkadaşlarımla buluşalım, oraya gidelim, gezelim" modundayken pazar günü "yarın erken kalkacağım zaten yataktan çıkmıyım hiç" modunda oluyorum.

Pazartesi sabahı o alarm çaldığında elim ayağım birbirine dolaşır. Sersem gibi olurum, ne giyecektim, çantama ne koyacaktım hepsi karışıverir. Ben de sabah sabah böyle sorunlarla uğraşmamak için pazar günlerini kullanmaya karar verdim :) Yani şöyle ki, hafta içinde sabah uğraşmak istemediğim, yapmakta zorlandığım işleri pazar gününden planlayıp hazırlıyorum böylelikle kafa karışıklığı yaşamadan hazırlanabiliyorum.

Pazar gününü nasıl "planlama günü" olarak kullandığımı merak ediyorsanız, sayfayı biraz aşağı kaydırın!

http://isilaytekinsen.blogspot.com/2018/08/daha-verimli-bir-hafta-gecirmek-icin.html

Sort:  

düzenli-planlı bir kişi olmayı seviyorsunuz yazınızdan bu sonucu çıkarıyorum. keşke herkes öyle olsa.

Evet hayatımı çok kolaylaştırıyor :)

Congratulations @silomikron2! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99