Hafta Planlaması Nasıl Yapılır?

in #busy6 years ago (edited)

image.png
Herkese merhaba!

Yeni bir hafta daha başladı. Her yeni bir hafta başlarken alınan kararlar gibi eminim birçoğunuzun bu hafta içinde bazı hedefleri var. Hepimiz kolayca hedef seçebiliyoruz ama icraata geçmek ve en önemlisi devam ettirebilmek konusunda sıkıntı çekiyoruz. Ben de uzun yıllar bu sorunu yaşadım. Her pazartesi diyete başladım veya derslerime günlük çalışacağım gibi kararlar aldım. İlk gün heyecanla uyardım bu kararlara, 2.gün biraz uyar biraz bozardım, 3.gün komple bırakırdım. Sınav zamanı geldiğinde düşünürdüm bu kadar zaman vardı ben ne yaptım bu vakitte diye ve zamanımı çok boşa harcadığımı anlardım. Bu durum artık bana çok fazla batmaya başladı ve ben de zamanımı nasıl daha verimli kullanabilirim diye araştırdım. Zaman içinde kendime en uygun tekniği bulmaya çalıştım, kendime uyarladım temelini aynı tutarak. Bu hafta tatilimin nerdeyse ilk haftası olduğu için bu pazartesi de benim için bir 'yeni kararlara başlama' pazartesisi oldu. Haftamı nasıl planladığımı, zamanı nasıl daha verimli kullanmaya çalıştığımı merak ediyorsanız aşağıya gelin! :)

http://isilaytekinsen.blogspot.com/2018/07/verimli-bir-hafta-icin-planlamabir.html

Sort:  

@resteemator is a new bot casting votes for its followers. Follow @resteemator and vote this comment to increase your chance to be voted in the future!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69774.83
ETH 3620.03
USDT 1.00
SBD 3.72