Yaz Tatilinde Yapılacaklar Listesi

in #busy6 years ago (edited)

B2B3E3E8-A5AA-4D1E-8176-23FDED4873F9.jpeg
Kaynak:https://isilaytekinsen.blogspot.com/2018/07/yaz-tatilinde-neler-yapmali.html
Merhabaa!
Bugün evime döndüm nihayet! İl dışında okumaya gidince evden bu kadar ayrı kalacağımı düşünmemiştim çünkü İstanbul'a 3 saatlik mesafede Edirne. Ama çoğu zaman derslerin yoğunluğu nedeniyle gitmeye vakit bulamadım kimi zaman da birkaç gün için gitmeye üşendim. Yaz tatilini evimde geçiririm diye düşünüyordum ama diş anatomisi ve fizyolojisi (DAF)'tan büte kaldım maalesef :( Bu derste hem pratik hem teorik sınavımız oluyor ve ikisinde de baraj notu 60. İlk pratik sınava giriyoruz ve finalde pratikten 60 alamazsak teoriğe giremeden büte kalıyoruz. Diş hekimliği yazmayı düşünenler iyi düşünsün yani çünkü ben böyle bir sistem olduğunu bilmiyordum, baya garipsemiştim. Çünkü üniversite gezip tozup final haftası sabahlayıp geçilen bir yer sanıyordum. Ama dişhekfak hiç öyle değil! Genel olarak sağlık bölümleri daha devamlılık isteyen bölümler. Diş hekimliği okumanın artı ve eksilerini tercih döneminde anlatırım sizlere. Bu postta değinmek istediğim asıl konu YAZ TATİLİ!

YAZ TATİLİNDE YAPMAK İSTEDİĞİM ŞEYLER

1)Bol bol kitap okumak. Şimdiden 3 kitap aldım. Bunları mutlaka okuyacağım. Aldığım kitaplar :Pembe Fili Düşünme, IKIGAI, İnsan Vücuduna Seyahat. Okul dönemi derslerle kitap okumayı paralel götürebilenlerden değilim maalesef. Kitap okumaya başlarsam başından kalkamayıp ders çalışmıyorum, sınav zamanımsa ders çalışmaktan kitap okuyamıyorum. Bu yüzden tatil dönemlerini kitap okuyarak değerlendirmeyi seviyorum çünkü kitap okumanın beni sakinleştirdiğini, geliştirdiğini hissediyorum.

2)Bisiklet Turları!
Bisiklet kullanmayı çok severim. Yazlıkta her yere bisikletimle giderim nerdeyse. Bu sene babam bana yeni bir bisiklet aldı ve yazlığa gidip onunla gezilere çıkmak için sabırsızlanıyorum diyebilirim! Hem de baya kalori yaktıran bir egzersiz olduğu için bu sene bol bol binmeyi düşünüyorum. Ve tabiki bisikletimle fotoğraflar çekip atmayı da unutmayacağım :)

3)Tabiki Bol Bol Yüzmek ve BRONZLAŞMAK
Yaz denince akla tabiki ilk sırada deniz,kum,güneş üçlüsü gelir. Yazlıkta her gün denize gitmeyi planlıyorum. Aynı zamanda yüzmek de aşırı etkili bir egzersiz tabiki. Sıcaktan bunalmışken buz gibi suya dalmak gibisi var mı.. Mis gibi deniz kokusunu içime çeke çeke. Kendimi suyun üstüne bırakıp gözlerimi kapayıp bütün dertlerimi, sıkıntılarımı, yorgunluklarımı suya akıtmak istiyorum. Yaz tabiki bronzlaşmadan geçmez ama bronzlaşmak için saatlerce korumasız bir şekilde güneşin altında yatmamalı. Güneş kreminizi mutlaka sürün.

4)Araba Kullanma Pratiği Yapmak
Bu sene en çok yapmak istediğim şeylerden biri. Ehliyetimi alalı 1 yılı geçmesine rağmen çok az araba kullandım. Ve yazlık bunu yapmak için en uygun yer bence. Hem az kişi var ve yol düz, trafik yok. Babamın başını bol bol ağrıtacağım heralde araba araba diye :)

Benim bu yaz için planlarım bu şekilde. Siz de yapmak istediğiniz şeyleri belirleyin ama bunu yaparken aklınıza gelen her şeyi yazmayın çünkü vakit kısıtlı :) Hem dinlenin hem de bu vakti boşa geçirmeyin. Hepinize iyi tatiller !!

Sort:  

Hey,
Check out my new post - http://bit.ly/Steemit-Benefits
Lets upvote and connect ✌

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66416.78
ETH 3082.93
USDT 1.00
SBD 3.68