You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemuim oștenii mei? Steemuim Măria Ta!

in #busy6 years ago

Omule, ai dreptate pe jumătate. După mintea mea cred că trebuie să scriem în toate limbile pe care le știm.
Că între noi trebuie să vorbim românește, e clar, zic eu.
Dacă vrem să ne vadă lumea și să nu rămânem o enclavă, cred că trebuie să îi ajutăm pe ceilalți să ne cunoască. Și dacă nu știu românește, ciuciu. Rămânem noi între noi și ne lăudăm că la noi trăiește cel mai mare pitic din lume.
Cel mai bun lucru pe care il putem face este să păstrăm un echilibru.

Sort:  

Păi echilibrul e debalansat în favoarea a ceea ce zici tu :)
Plus că e o chestiune de perspectivă. Dacă vezi Steemit ca pe ceva ce va avea parte de o adopție de masă, va merita să îți faci blogul în limba maternă.

Aici pe Steem eu scriu când în engleză, când în română. La nevoie mă chinui și cu o italiană sau spaniolă. Depinde cui mă adresez. Blogurile mele, cele la care nu mai prea scriu de o vreme, sunt ambele în limba română căci este singura limbă pe care o cunosc destul de bine cât să controlez cu adevărat nuanțele textului și figurile de stil. Sper să vină și vremea aia în care să fiu destul de relaxat și să am suficient timp ca să integrez acel plugin care să publice simultan și pe blog și pe Steem. Atunci în mod sigur numărul articolelor pe care le voi scrie în limba română se va multiplica exponențial.
Pe de altă parte, cred că trebuie să gândim global. Așa că voi continua să public cel puțin în engleză și română. Sper să nu mă „renegi“ pentru asta ! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67689.07
ETH 3801.39
USDT 1.00
SBD 3.55