League of Legends/Udyr

in #busy6 years ago (edited)

Oyundaki en çok sevdiğim karakter Udyr arkadaşlar. En çok onla oynarım. Bildiğiniz aşığım bu karaktere. Oynaması çok zor olmasa da doğru oynandığında oyuna etkisi çok ağır karakterlerden biri.
Yeteneklerinden bahsedecek olursak;
Kaplanın öfkesi (Q)
Saldırı hızımız birkaç saniyeliğine artıyor ve ilk saldırı ve sonraki her 3. saldırımız ekstradan hasar veriyor. Bunun sayesinde çok ilk kan aldım bu arada. Ayrıca teke tek dövüşlerde de çok etkili bu yetenek.

Spirit-Guard-Udyr-Tiger.jpg

Kaplumbağanın Metaneti (W)
Ekstradan zırh kazanıyoruz. Ve yine ilk ve sonraki üçüncü saldırımızda bu sefer can yeniliyoruz. Bu yetenek oyunun başlarında orman dönebilmeyi çok kolay hale getirebiliyor. Ayrıca bu şampiyonu soloda oynayan arkadaşlarımızın yine oyun başlarında en çok kullandığı yetenek diyebiliriz. En azından farm odaklı oyunlarda.

heheh.png

Ayının Haşmeti (E)
Harita gezerken mana sorununu çözdükten sonra bekleme süresi biter bitmez tekrar tıklayacağımız yetenek. İyi miktarda hareket hızı kazandıran bu yetenek gerekli eşya veya rünlerle desteklenirse rakipler için tam bir baş belası olabiliyorsunuz. Bu yeteneğin özelliği rakipleri 1 saniye boyunca sersemletmesidir.

league-of-legends-udyr-ruh-gezgini-durmaplay.jpg

Ankanın Alevi (R)
İlk ve sonraki her üç saldırıda karşısındaki rakipleri ateşe verir. Ayrıca 4 saniye boyunca yaydığı ateş dalgaları da yakınındaki düşmanlara belli miktarda büyü hasarı verir.

ruh-bekcisi-udyr-hakkinda_945x450.jpg

Maymunun Çevikliği (Pasif Yetenek)
Hal değiştirmek bize kısa süreliğine ekstradan hareket hızı kazandırır ve bu 3 yüke kadar biriktirilebilir.

Arkadaşlar yeteneklerden olabildiğince bahsetmeye çalıştım. Şimdi kısaca benim nasıl oynadığımdan bahsedeceğim. En iyisini bilmiyor olabilirim ama gerçekten çok fazla oynadığım bir karakter. (500k’ya yakın) O yüzden söyleyeceğim şeyleri denerseniz eğer, içinden beğeneceğiz kısımlar olacağına eminim.
Öncelikle arkadaşlar ben bu karakteri sadece ormanda oynuyorum. İlk olarak “q” yeteneğini açıyorum. Sırasıyla ilk dört yetenek q/w/e/r şeklinde. Şu an hem “q” hem de “r” verilmez diyen arkadaşları duyar gibiyim ama ben böyle yapıyorum. Ve sonrasındaki her seviye atlayışımda açık olduğu sürece “r” yeteneğine veriyorum. Açık değilse “q” yeteneğine veriyorum. Yani en son “w” ve “e” yeteneğini dolduruyorum. Oyuna maviden başlıyorum ve kurbağa ve kurtları alıp rakibin kırmızısına baskına gidiyorum ve oyunlarımın genelinde rakiple karşılaşıyorum. Burada rakibe “e” yeteneğiyle sersemlet atıp dört defa saldıracak şekilde “q” yeteneğini açıyorum hemen arkasına “r” yeteneği geliyor. Benim için önemli nokta burası çünkü “r” yeteneği ilk vuruşunda normalde verdiği hasarın yaklaşık iki katını veriyor. Ve bir kere vurmam yeterli oluyor. İlk denediğimde verdiği hasara ben de çok şaşırmıştım ve benim gibi ilk defa gören diğer oyuncular da istisnasız şaşırıyor. Sadece deneyin ve görün diyorum.

xGKEjPic.png

Eşya seti hakkında da ufak tefek bir şeyler söylemek istiyorum. Bu aralar orman eşyasında “Cengaver” metada arkadaşlar. Bana göre “Üçlü Kuvvet”siz Udyr olmaz. Aslında bunlar bildiğiniz şeyler ama karşıda kasmış bir yetenek gücü şampiyonu varsa “Ruh Gömleği” iyi gider arkadaşlar. Eşya seti aslında rakibe göre alınacağı için çok da yorum yapamıyorum. Ama bana göre Udyr’ın olmazsa olmazları bunlardır. Unuttuğum bir şey kaldı mı bilmiyorum. Hatamız olduysa affola arkadaşlar. Yanlış olduğunu düşündüğünüz şeyler varsa yorum olarak yazabilirsiniz. Ben de öğrenmiş olurum. Veya önerebileceğiniz yeni bir şey daha fazla tecrübe edinmeme yardımcı olabilir. Hem bilmeyen arkadaşlar da yanlış yönlendirilmiş olmazlar.
Şimdiden herkese teşekkürler.

Kaynak : http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Udyr/Skins
http://lolwp.com/udyr/spirit-guard-udyr-tiger/
https://www.sihirdarvadisi.com/haber/takim-haberleri/ruh-bekcisi-udyr-hakkinda
https://www.durmaplay.com/tr/store/league-of-legends/support/league-of-legends-karakterleri-udyr-ruh-gezgini
https://twitter.com/drydeneaa

follow me : https://steemit.com/@strawberry92

Sort:  

Yılların deneyimini ne güzel anlatmışsın :) @strawberry92

Eyvallah kardeşim :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by strawberry92 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP. Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61146.27
ETH 2924.49
USDT 1.00
SBD 3.58