Steemit Bana Neler Kattı? [Cointurk 16. Projesi]

in #busy6 years ago

steemit.png

Steemit’ e dâhil olmadan önce sosyal medya uygulamalarını sadece eğlenmek ve bilgi edinmek için hazır kaynak olarak görmekte, kullanmaktaydım. Bilmediğim konularda ne de olsa yazılmış, uğraşmayayım düşüncesi ile kimi zaman doğrulamaya bile gerek duymadan, araştırmadan bilgi sahibi olduğu düşünürdüm. Ta ki cüzdanımda bulunan coinlerimin neredeyse tamamına yakınını kaybettiğimi ve sürekli eksilerek ilerlediğini fark ettiğimde bir şeylerin yanlış gittiğini anladım. Bu zaman da benim Steemit’ i öğrendiğim zamana denk gelmekteydi. Bu arada ben kendi yatırımların için kendi araştırmamı yapmaya ve kendime bir yol haritası çıkarmaya başlamıştım.
Kendime yaptığım yanlışlarla ilgili bir liste hazırladım ve bu listedekileri gerçekleştirerek yavaş yavaş ilerleme hedefi koydum. Bunlardan ilki kimseden yatırım tavsiyesi almamaktı. Sonradan bu düşüncelerimin Steemit in amacı ile uygun olduğunu ve burada birilerinin doğru olanları paylaşıp insanları yanlış yönlendirmemesi gerektiğini düşünerek yazmaya başladım. Bir süre sonra iş gerçekten keyifli hale gelmeye başladı. İstediğim, işime yarayacak bilgileri hem öğreniyorum hem başkaları ile paylaşıyorum bir de üstüne para kazanıyorum. Steemit te hem güldüğüm gifleri hem de önemli gördüğüm konuları, projeleri paylaşıyorum. Buradan öğrendiğim şey ise; bir şeyler kazanmak, başarmak istiyorsan gerçekten emek vermelisin oldu kesinlikle.
Destekleriniz ve paylaşımlarınız için teşekkür ederim.

Sort:  

Güzel bir post olmuş dostum eline sağlık

Teşekkür ederim. Umarım faydası olur birilerine.

This post has received a 7.98 % upvote from @kittybot thanks to: @umutipk.

Kitty bot nasıl çalışıyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67962.69
ETH 3852.35
USDT 1.00
SBD 3.66