Писател на непълно работно време в продължение на две години, колко горчиво е зад кулисите!

in #busy5 years ago

** Използвам кратка книга, но искам да споделя моята история добре. Това е първият път. Надявам се, че споделянето ми може да помогне на всички. **


0 ##### #####

Изображение от Jane Book App

**
**

** Въведете кръга за писане: **

За първи път влязох в цикъла на писане преди две години, изучавам посоката на медиите.Приблизителната работа е да се правят късни новини или писане на новини, но първата ми работа не е новина. Taobao copy editor), когато за първи път започнах да се свързвам, шефът ми винаги е подчертавал, че искам да пиша любимата на публиката, най-добре е да бъда "вулгарен", а за половин година не мога да достигна до тяхното четене, така че напуснах.

** Да се ​​откаже от писане: **

След като се завърнах в училище, аз се позиционирах да не пиша, може и да не бъда приет от обществеността, но обществото може да се поддържа само. Все още не съм се убеждавал, че съм се отказал, но не съм се забавлявал след като се отказах.

** Въведете отново: **

Когато бях все още в последната си година, защото наистина нямах пари, започнах да вземам ръкописа онлайн, това беше съкровището, което бях направил преди. Аз наистина съм много добър доход, защото търсенето им е много голямо, а след това чрез въвеждането на дома, взех Jingdong копие, бавно приемам реалността, не мисля за други ,

** Предлага се възможност: **

Само тази година видях публичен разказ за редактор на непълен работен ден, копирайтър в местния саундтрак на China Good Voice, който също изпратих ръкописа веднага и имах късмета да започна да работя, но това наистина беше аз. Когато започнах да правя това нещо, открих, че не знам нищо, въпреки че той ще ви даде определен диапазон, но съдържанието трябва да бъде написано от вас, за да привлечете всички, което е много трудно за мен, защото съм станал обичайно. Можете да си представите модификатор, когато въвеждате две думи, но това не е това, което искам да напиша.

** Борейки се да отрази: **

По това време наистина чувствах, че съм малко тъжен. Не съм получавал никакъв ръкопис повече от месец, не съм написал нищо, гледах филм за един месец у дома, в противен случай взех предишната книга и я обърнах. Изпразвайте се всеки ден, не мислете за нищо друго.

** Организирайте настроението си: **

След един месец почивка ще започна отново. Сега трябва да платя ниска такса, но наистина правя това, което искам да направя, не знам какво ще бъде бъдещето, но искам да го запиша. безсмъртен него?

Нямам опит да споделям с вас, да разказвам собствената си история и хора, които искат да бъдат на същия път, по който мога да настоявам да не се отказвам. Ако видите тази статия, моля, насърчете ме. Благодаря!


**
**

Sort:  

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63955.40
ETH 3139.68
USDT 1.00
SBD 3.87