Psikiyatri dersinden kendi çıkarımım... [Cointurk 19. Projesi] {spring#2618}

in #busy6 years ago

Stresle nasıl başediyorum?
-Psikiyatr hocamız Bülent hoca 1. Sınıfta bize bi ders vermişti ama ben daha çok kendi yöntemlerimi kullanmayı tercih ediyorum.
-Stresli bir durumla karşı karşıya kaldığımda genellikle o durumdan uzaklaşmayı tercih ediyorum.
-Uzaklaşamazsam zihnimde başka şey ler canlandırarak o durumu unutmaya çalışırım.
-Çoğu zaman insanların streslerini dinleyip stres olurdum ve bu durum beni sigara kullanmaya itti!
-İnsanların streslerini yine dinliyorum ama artık kafamda onla meşgul olup zihnimi bulandırmıyorum.
-Annemde bana bütün sıkıntıları anlatırdı bende kafaya takardım ve bu durum sınıf tekrarı yapmama sebep oldu. Düşündüm ve stres yaparak kendime zararım dokunuyor başka bi işe yaranıyor neden kendime zarar vereyim. Salla dertleri, unut her şeyi şarkısı hesabı(eylem ablamızdan) 😊 sallıyorum ,uzaklaşıyorum, unutuyorum,zihnimde yer kaplatmıyorum stresten kurtuluyorum ;)

^Bir sonraki konunun 'unutamadığınız bir anınızı paylaşın' konulu olabileceği fikrini süreyim :)^
#kusadasi #steemit #stres

Sort:  

This post has received a 0.42 % upvote from @drotto thanks to: @zafiran.

Sınav stresinden uzaklaşmak kolay olmuyor ama dedikleriniz mantıklı şeyler.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by zafiran from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65231.30
ETH 2943.84
USDT 1.00
SBD 3.66