[ENG/POL] Masne autko ni Nice car no

in #car6 years ago (edited)

[ENG/]LRM_EXPORT_20180525_205809.jpg[POL]Siema wariat, to już 2 wpis z dzisiaj Ale chce ich pisać jak najwięcej i zobaczyć co wam najbardziej odpowiada, ale przechodząc do sedna ten wpis chciałbym poświęcić samochodom, a raczej mojemu ulubionemu samochodowi jakim jest BMW e46. To auto to dla mnie poezja i podoba mi się w chuj i jak będę miał prawko to mam zamiar sobie je kupić,ale tak naprawdę to co w nim jest takiego co mnie tak przyciąga bo tak naprawdę to sam nie wiem. może to że jest taki starodawny jak na dzień dzisiejszy i taki nieokiełznany i oczywiście że ma napęd na tył to jest jedna z pierwszych rzeczy, najbardziej mi się podobają sedany i cupe Ale najbardziej chyba sedan, reszta jakoś do mnie nie przemawia ale dobra koniec o mnie chyba że macie jakieś pytania to chętnie odpowiem Ale napiszcie jakie jest wasze ulubione auto i dlaczego. Tym samym dzięki za przeczytanie i miło by było jakbyś kliknął w upvote będę wdzięczny. Miłego wieczoru trzymajcie się niech power będzie z wami siema!

[ENG]Siema madman, it's already 2 entry from today But he wants to write them as much as possible and see what suits you best, but going to the heart of this entry I would like to dedicate to cars, or rather my favorite car which is BMW e46. This car is poetry for me and I like it in a dick and if I have a right, I am going to buy it, but really what is in it is what attracts me so much because I do not know it myself. maybe it is so old and so unbridled and of course it has one rear end, this is one of the first things I like the sedan and cupe most. But I think the sedan is the most, the rest does not speak to me but the end is good for me unless you have any questions, I will gladly answer. But write what your favorite car is and why. Thus, thanks for reading and it would be nice if you clicked on the upvote I would be grateful. Have a nice evening, hold on, let the power be with you!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65920.41
ETH 3016.79
USDT 1.00
SBD 3.71