Sort:  

Zarąbiste.
Dodaj jeszcze 2 tagi. np #polish i #pl-sztuka albo inny polski tag.
Może nawet dał bym na baner w grupie, ale nie wiem czy cały będzie widoczny + musiał bym lekko zmodyfikować dodając sociale tak jak na tym co mam.

Dobre by to było na streamy na @dlive gdzie np. byś streamował jak coś takiego rysujesz, bo DLive to nie tylko gry i fajnie jak ludzie by to widzieli :D
I tak wiem, że już takie robiłeś, ale mówię, że warto je dalej robić i np. potem filmik jeszcze dodać powiedzmy w formie speed artu czy coś.
PS.: załatwiłem ci mały upvote dlatego ich tu tyle :P

A dzięki, dzięki ;)

A dało by się to jako png sama postać, ale w koszulce Atheism is Unstoppable?
Jak coś to na PW czy coś. Na koszulki faje by było.

@carrioner napisz do mnie tutaj na priv, to moja stronka na fb ----> https://www.facebook.com/limonka.tv Myślę, że tak będzie najłatwiej :)

podoba mi się twoja "kreska", styl.
Myślę, że spokojnie mógłbyś zrobić to co proponuje Carrioner - streamy z rysowania, ludzie to docenią, na Dlive mało jest streamów typu ART, a może ktoś zaproponuje ci jakąś ścisłą współpracę związaną z twoją twórczością, któż to wie.
Pozdrowienia

Bardzo ładne, świetnie ująłeś jego żyłki zdenerwowania i wyraz twarzy xd

I ja się przyłączę do podziękowań 😊 naprawdę fajna platforma i mam nadzieję, że będzie się dalej rozwijać. Jeszcze raz dzięki @Carrioner 😉

Fajny fan-art propsuje :D

Congratulations @reymeister! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

No za ten fanart to upvote leci. :D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63799.64
ETH 3130.40
USDT 1.00
SBD 3.97