You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ervaringen met een elektrische auto

in #cars6 years ago

Elektrisch rijden mag de toekomst zijn, ik ben bang dat voor mij autorijden geen toekomst meer heeft. Het 'gewone rijden' kunnen we nu niet omdat de kosten te hoog liggen als je het op jaarbasis bekijkt momenteel. Het is nu een keus tussen autorijden of gewoon eten en af en toe iets extra's ...

Maar elektrisch rijden is onbetaalbaar door de hoge aanschafkosten. En ook daar heb je weer bijkomende kosten ...

Ik moet zeggen, ik zou wel fan zijn van elektrisch rijden ... en ik zou willen dat ik het vandaag nog kon gaan doen weer. (Al zou ik na 3 jaar zonder auto blij zijn met elke auto).

Sort:  

Ik heb zelf geen auto (mede vanwege de hoge kosten). Ik hoop dat er de komende tijd vol wordt ingezet op (elektrische) deelautomobiliteit. Dan kun je wel af en toe een auto gebruiken, maar kun je de hoge aanschafkosten delen met anderen of verrekenen in de kilometerprijs. Helaas neemt dat tot nu toe vooral een vlucht in grote steden, terwijl het juist in kleinere plaatsen een ideale optie zou zijn.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57410.43
ETH 2916.25
USDT 1.00
SBD 3.67