Nr 5 Juliusz Cesar : Taki jestem !!!

in #cat5 years ago

Nikt mnie nie zmusi ! Nikt ! Do niczego !

Nie lubię, jak robi mi się zdjęcia, nie pozwolę…
Nie lubię, jak mnie się czesze, nie pozwolę…
Nie lubię , jak mi się daje tabletki , nie pozwolę…

Wizyty u weterynarza ? Będę walczyć !
Pobrać mi krew ? Będę walczyć ?
Chcesz mnie zbadać ? Będę walczyć !

Nie pozwalam !

Wasz Juliusz Cesar

A 750 X DSC_8456.JPG

Horror :-))
Julek nie ma życzenia współpracować z nikim…
Jest zdrowy na szczęście…
Czy mu to minie ?
Nie sądzę ,
będzie takim walczącym jak tygrys o swoją nietykalność osobistą
do końca życia…

A 750  DSC_8459.JPG

To nie jest kotek maskotka, pluszak, słodki koteczek…
Ręce gości same do niego się wyciągają ….
I czym się to kończy ??? Wyobraźcie to sobie ???!
Julek warczy i zwiewa , bo gości też nie lubi :-)))

Pozdrawiamy Was wszystkich Juliusz Cesar i ja kristinbb

Zjawiamy się zawsze w samo południe w poniedziałek i czwartek :-)
Zapraszamy :-)

Sort:  

ฅ/ᐠ.ᴗ.ᐟ\

Congratulations @kristinbb! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 100 upvotes. Your next target is to reach 250 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Saint Nicholas challenge for good boys and girls

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61769.55
ETH 2910.04
USDT 1.00
SBD 3.64