You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemph.cebu's Community Question #14 : "Nganong Kinahanglan Ma-Introduce ang Steemit sa mga Estudyante?"

in #cebu6 years ago (edited)

Nganong kinahanglan ma introduce ang steemit sa mga estudyante?

Sa tinood lang dako kaayog natabang ang steemit sa akong kinabuhi. Nakahinumdom pako niatong mga panahon nga kinahanglanon kaayong mubayad ko sa mga bayronon sa eskwelahan kay kung dili, dili maka take sa exam. Tungod ato, naguol ko kay si papa atung panahona wala pay trabaho ug asta pod si mama. Pobre rajud me. Maayo nalang naa ang steemit. Tungod niini, nakabayad ko sa miscellaneous ug naka take sa exam. Grabe kaayo to nga pagsuway, gusto kaayo nako makalampos sa akong junior highschool ug maka skwela usab sa senior high school ug college. Perting lipaya nako ug ni mama nga sa wakas maka take ko sa exam. Grabe jud, mao nang dako kaayo kog pasalamat sa steemit kay nakatabang kaayo ni nako sa pag eskwela. Sa pagkakaron gani, nag eskwela ko karon sa UCLM ug gusto nako nga through steemit, mabayaran nako ang akoang tuition. Nakahuna huna pod ko nga mag working kay arun walay bayranan pero tungod sa pagpaningkamot, na ACAD Scholar ko. Pero bisan paman naa gihapon koy bayronon.

Sa akoang inadlaw nga bawn, syempre steemit jud ni gikan ang uban. So nganong kinahanglang ma introduce? Syempre aron matabangan usab ang mga estudyante ilabi na tung mga estudyante nga gusto mo eskwela apan walay kwarta, maka eskwela gayud. Dako jud kaayug natabang ang steemit ilabi na nako nga usa ka estudyante.

Usa pa sa pwedeng makatabang sa steemit sa mga estudyante kay ma enhance ilahang skills ug talent. Sa akong pagsige ug blog daghan kaayo ko ug nakat onan. Tinuod jud ang ilahang giingun nga you will earn while you learn.

Usa pa gyud sa nakanindut sa steemit Kay maka kita ka ug maka gain ka ug bag ong mga amego ug amega. Sama kanako nga tungod sa mga aktibidad diri sa cebu sama niining Cebu Writers' Guild, Steem Summit ug Discord Talkshow. Sa tinood lang nindut kaayo kay daghan kog na meet nga mga maestra na diay sila, mga engineers ug uban pa. Na amaze kaayo ko.

Maong kinahanglan jud ma introduce ang steemit sa mga estudyante.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63914.94
ETH 3312.82
USDT 1.00
SBD 3.92