Darmowe 10 PLN od Visa w BeamUp

in #cebuladeals6 years ago

Użytkownicy aplikacji BeamUp (która w teorii ma ułatwić rozliczanie się ze znajomymi) mogą otrzymać darmowe doładowanie w postaci dziesięciu Polskich złotówek za dodanie karty VISA do swojego konta.

DeepinScreenshot_select-area_20180125165416.png

A więc tak, aby otrzymać doładowanie należy pobrać darmową aplikację BeamUp (Android/iOS). Zarejestrować się, podpiąć kartę. Pieniądze są od razu wypłacalne.

Informacje na temat promocji: beamup.com/landing_visa
Regulamin promocji: regulamin w PDFie

Niestety, ani mój bank ani Revolut nie wydały mi karty VISA więc mam dwa plastikowe MasterCardy dlatego całość oparłem o to co przeczytałem w internecie :)
PS. Kurcze, co się dzieje z busy.org? Żeby dodać post musiałem wbić na steemita :/

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60918.56
ETH 2919.11
USDT 1.00
SBD 3.56