Do práce a zase zpět

in #cesky5 years ago

Po včerejším marném pokusu vyměnit zimní bundu za jarní jsem si poklepala na čelo a okamžitě je zase vyměnila. Ráno jsem čekala na šalinu klasicky zabalená do zimní bundy a třepala se jako drahý ratlík. Okolo mě na zastávce bylo vidět spousta lidí, měli jen lehoučké letní bundičky a nejlépe kraťase. Čím víc jsem se na ně koukala tím větší zima mi byla, když konečně dojela šalina hrozně se mi ulevilo, ale jak jsem dojela na místo a šla podchodem k práci potkávala jsem jich víc a víc. Když už jsem potkala asi 20 lidí co byli na dnešní chladné ráno opravdu spoře oblečeni probíhali mi hlavou myšlenky tipu..(( To je jako zima jen mě nebo se všichni zbláznili? )) Konečně jsem došla do práce a stoupla k topení, začala jsem cítit jak mám stuhlé nohy a že prsty na rukách vůbec necítím. No jsem zvědavá jak bude vypadat moje cesta domů, asi se mi nebude chtít přes půl hodiny drkotat zubama na zastávce tak se asi budu muset schovat v nejbližší hospůdce aspoň na čaj. A co vy ostatní byla vám dnes zima nebo to bylo v pohodě? :)

Sort:  

Já chodím v kraťasech už od února ;)

Na zimu jsem se připravil. Kdo ale nesledoval předpověď počasí, ten na tom moc dobře nebyl...

Congratulations @babajaga01! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 10 posts. Your next target is to reach 20 posts.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63849.10
ETH 3132.18
USDT 1.00
SBD 3.89