You are viewing a single comment's thread from:

RE: Trocha uměníčka...

in #cesky5 years ago (edited)

Šípky fakt dobrý. To bych si i pověsit uměl předstait. Mě se naopak z dětství váže k malování jedna moc fajn vzpomínka, i když s malování vlastně nemá nic společného. Patrně jsem kreslil poádku o velké řepě či co, nevím, ale na obrázku bylo pole plné řep a někdo z prarodičů se ozval s tím, že ty řepy moc čouhají. Netším kolik mi bylo, ale bez váhání jsem vzal hnedou a přikreslil pole...už tolik nečouhali..byli nadšení, jak pěkně jsem to vymyslel...tomu říkám podporující rodinnné zázemí:-):-):-)

Sort:  

Takhle můj děda "uváděl na pravou míru" příklady z matematiky. "Dělník položí za hodinu 86 cihel. Kolik cihel položí 4 dělníci za 3,5 hod?" Tak děda si spočítal, že tímto tempem bychom úkoly 7.pětiletky plnily 14,5 roku... A napsal do školy, že učebnice by měly odrážet reálný život..

Děda byl zvláštní člověk. Jednou v životě byl v cizině. V NDR. Cestou tam i zpět studoval celní předpisy. Cosi si tam koupil. Až dvacet km za českou hranicí dospěl k názoru, že by měl zaplatit clo. (V řádu korun.) Donutil autobusáka se vrátit, aby mohl dostát své zákonně povinnosti.
Děda byl prvorepublikový berní úředník. Po revoluci pracoval na ONV jako vedoucí oddělení rozpočtu na úseku školství a kultury.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61674.06
ETH 3067.94
USDT 1.00
SBD 3.81