Sort:  

Pro tyhle případy je v závěru vždycky shrnutí. To jsem se naučil ve škole. Ještě předtím než člověk začne něco číst musí: 1) Prečíst úvod s motivací; 2) přečíst závěr. Pokud potom uznáš, že to za nic nestojí, vnitřek nemá cenu číst. Škoda, že jsem se to naučil až po pročtení x desítek nudných a zbytečných stran. Doufám, že v tvém případě byl zvolen ten "správnější" postup… :-D :-D !!

Mám ponětí, že něco takového existuje. Tuším (a teď už i vím), že se dá skoro vše spočítat ;-). Otázka pro mne zní: má smysl tím přetěžovat obvody? Informace se musí třídit a tak jsem si uložil do paměti existenci tohoto výpočtu a prozatím mi to stačí ;-)

Ono z toho vyplývá spousta věcí. Třeba, když se nad tím člověk zamyslí, to jasně ukazuje na to, jak lidi, co si objednávají boty (pokud hlasují ve velkých sumách), znemožňují skutečným čtenářům získat nějakou odměnu za čtení, najití příspěvku, případně jeho sdílení. Boti nečtou. Boti jsou programy, co článek najdou v mžiku vteřiny atd. atd. Další věc je, pokud si někdo sám "upvotne" svůj příspěvek. K tomu se ale váže více věcí a uvažoval jsem, že něco najdu a napíšu i o tom. Jsou to všechno otázky etikety… :o)

Ale pokud si objednáš bota s nějakým časovým odstupem (třeba pár dnů), tak ti čtenáři co hlasovali na startu mají o to větší odměnu, ne? Ten čas se tam také zohledňuje. Druhá věc je že větší odměna a více upvotů tě posouvají v Trending nahoru, tak je asi motivace ty boty použít co nejdříve.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68913.70
ETH 3738.36
USDT 1.00
SBD 3.68