Sort:  

mozek vymyslí divoké věci :) jako dnešní sen ráno... byl celej rozsáhlejší a divnější ale v jedné části jsem šel koupit kávu sobě a ještě dvěma lidem... chtěl jsme espressa tři a na pultu baru byli různé sladkosti, jedna sladkost bylo takové čokoládové polínko rozpůlené podél a fakt to vypadalo jako letokruhy a kůra byla tmavá čokoláda... no a tak jsme si ho vzal a říkám ještě tohle a číšník byl ind nebo co a nevěděl co to je za sladkost takže nevěděl kolik stojí a tak mě začal přemlouvat že mu mám dát kousnout že podle toho pozná kolik to stojí a nevím proč ale nakonec jsem mu dal tak jako nevědomky kousnout, on že jen uždíbně, no ale mě se to nelíbilo a tak jsem nakonec v sobě vykopal rozhodnutí že ať si to teda nechá a dál jse se věnoval jen espresům a zjišťování toho z jaké kávy ho dělají... a to je jen pidikousek toho snu a je to jen jeden sen asi z šesti dneska v noci :D

Tak to muselo být hodně intenzivní ;-). Své sny z nočního spaní si nepamatuji. Spíše si zapamatuji nějaké útržky z odpoledního schrupnutí po šichtě :-).

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63228.07
ETH 3244.71
USDT 1.00
SBD 3.90