You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zkoušeli jste někdy žít podle Tajemství?

in #cesky5 years ago

Viděl jsem film a četl knížku. Fenomén to svého času byl. Něco hodně málo by se tam dalo vybrat. Jinak je to slátanina všeho možného. Žít by se podle toho možná dalo, pokud by člověk neměl existenční starosti. Pro běžný život je to zcela nereálné a nepraktické.

Sort:  

Já jsem měl rád "alternativu" už asi od 15ti a dost mi to změnilo život. Hlavně pozitivní myšlení. Je k tomu potřeba ale celkem velká vůle a konstruktivní sebekritika. Jakmile jsem se naučil změnit své myšlenky, když jsem cítil smutek, vztek, strach a našel jsem si na všem něco dobrého, změnil se mi život.

K tomu afirmace, kdy si "naprogramuješ" podvědomí a celý svět se začne měnit.

Samozřejmě každý může věřit něčemu jinému. Někdo si řekne, že prostě tím, že myslím pozitivně, tak mi to otevřelo možnosti. Někteří řeknou, že je to kvůli tomu, že myšlenka je energie a pak si do života přitahuješ podobné věci.

Každý má pravdu, pokud v ní věří :-)

Jinak děkuji za Tvůj názor, máš upvote

Díky ;-). Nemám nic proti alternativě. Sám se ji věnuji. Jde jen o to, co se dnes vše předkládá jako alternativa. Druhá věc je, jaké má člověk osobní prožitky a poznání. Každý na tom jsme jinak. Co sedí jednomu, nemusí vyhovovat jinému. Vlastní cesta a poznání je to nejdůležitější ;-)

Přesně tak, jak se říká, na horu vede spousta cest ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59585.77
ETH 3002.01
USDT 1.00
SBD 3.78