Stories of ordinary things - Camera (#googlyeyes) / Příběhy obyčejných věcí - fotoaparát

in #cesky6 years ago

Nedávno jsem si v papírnictví koupil „profesionální oči“ různých velikostí. Vypadají přece jen lépe než ty mé papírové. Zrovna jsem přemýšlel, na čem je vyzkouším, když se ozval slabý hlásek mého fotoaparátu.
„Já chci být první. Pořád pro tebe něco fotím, ale mne ještě nikdo neviděl a ani nevyfotil. Dej sem ty oči ať pořádně na svou práci vidím a také mi nachystej něco k focení.“
IMG_2127.JPG
Vytáhl jsem z krabice jeden malý orgonit a dal mu jej na stůl, aby se předvedl, co umí.
„Tohle malé nic mám fotit? Hmm, musím si najít vhodnou vzdálenost, zaostřit a …, cvak. Máš ten orgonitek vyfocený ;-)“IMG_2150.JPG

I recently bought "professional eyes" of various sizes in stationery. They look better than my paper ones. I was just wondering what I would try when a weak voice of my camera sounded.
"I want to be first. I still have some photos for you, but no one has ever seen or shot me. Give your eyes a good look at your work, and get me some photo shoot. "
I pulled out a small orgonite out of the box and put it on the table to show what she could do.
"Do I have to take this little thing? Hmm, I have to find a suitable distance, focus and ..., click. You have the orgonite fired ;-) "

camera.gif

Sort:  

This post has received a 3.03 % upvote from @drotto thanks to: @bucipuci.

You got a 8.81% upvote from @brupvoter courtesy of @bucipuci!

Hahaha... awesome... love how she wiggles with her nose/mouth/lens at the end...

curious to see your next posts with "proper" wiggle eyes, too :D

Thanks for your appreciation ;-)

"Profesionální oči" :D

Jak jinak to napsat mne nenapadlo ;-)

Status "profesionál" si jistě zasloužíš a je samozřejmostí, že budeš mít profi náčiní.

Tak na sebe jsem to vůbec nevztahoval. Opravdu šlo jen o ty "oči" ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62276.80
ETH 3005.63
USDT 1.00
SBD 3.62