Malý výbuch

in #cesky5 years ago (edited)

115061.jpg

Je vedro jako kráva, to asi všichni víme...Jenže já si včera v noci jen tak pro jistotu ještě přitopil.

Sedím si tak u počítače (01:46) a zrovna se klidně projíždím v Mazda MX-5 v AssetoCorsa. Vzhledem k počasí a faktu že jsem doma sám tak trávím čas na adama. Krom sebe pomocí větráku chladím i počítač. Sáhnu po elektronce a začnu si poklidně vapovat svoji letní směs (lichi,máta,limetka a grep) a v tom to přijde!

Zhruba po deseti minutách klidného vapingu a úspěšného zahulení pokoje si odložím ruku s vapem v ruce vedle myši. V tom si uvědomím že je nějaká horká a všimnu si že se kouř valí z opačného konce. Trvá vteřinu než mi dojde co se děje, prvně mi hlavou jen proletí "Co to kurva..." Pak mi to dojde, naučeným pohybem odhodím kryt baterií a po prvním pohledu celé vapo hážu co nejdál od sebe na zem. A začíná akce!

Vzhledem k faktu že jsem nahý se mi k hořícím lithiovým bateriím moc nechce. První po ruce je šermířská tunika pod kolena z dost tlusté a kvalitní látky, navíc je trochu mokrá z pračky. Během setiny vteřiny je na mně. Pohledem kontroluji kouřící vapo na zemi... baterie jiskří a kouř se valí. Netrvá moc dlouho a na rukách mám vysoké rukavice co používám při manipulaci s jedovatými či nasranými hady.

Hasičák! Jenže jaký? Prášek či pěna? Než se rozhodnu elektronka už ani nedoutná, když v tom se ozve rána jak z děla.... baterie naštěstí nevybuchla celá ale přece jen trochu praskla. Jinak klid, chvilku mi trvá než se odhodlám a poté co si navléknu kožené kalhoty, potápěčské brýle a normanskou přilbu se hrdinsky přiblížím a rychle baterie vyndávám. No vzhledem k tomu že se zapekly tak to moc nejde, následně je ukládám daleko od sebe. Nebezpečí zažehnáno. Jedna mi v ruce ještě trochu zasyčí. Asi jako nasraný hroznýš.

Vše dobře dopadlo, elektronka i baterie jsou ještě v záruce takže si majitel obchodu dnes vyslechne trochu mé špatné nálady. Když si představím jak to mohlo dopadnout kdyby k tomuto došlo během toho co bych měl vapo v kapse, nebo třeba batohu tak to moc veselé není.

_RAC1309.jpg
Jinak to není plast....je to hliník a nejaká izolace

_RAC1333.jpg

_RAC1331.jpg

Dneska se chci zajít zeptat do zbrojnice hasičů na Lidické jak tohle vlastně řešit.... Čím to hasit aby to nebylo ještě horší? Vzhledem k tomu že je mám dvě minuty od baráku tak se aspon vyvenčím a protáhnu před trenálem.....

A co z toho plyne? Dávejte si pozor přátelé....

Sort:  

Hm. Vapo. To se taky budu muset podívat do wikipedie. Co to je a k čemu to je. Ale asi to škodí zdraví...

právě naopak neškodí :) teda skoro neškodí vlasně je to inhalátor :)

Elektronická cigareta, ale velká čili Vapolyzér (Obrovské množství mlhy) Chutově skvělá věc, co se týče zdravý nikdo furt neví co je horší, jestli cigarety nebo tohle

Pane jo. Ještě že ti to v bytě nezpůsobilo požár.

No to jsem si taky říkal :D

A izolácia na baterke bolo v pohode?

Z ktorého obchodu v Brne si kupoval?

Aký to bol presne mod a aký atík používaš?

Motáš si sám? Miešaš si sám?

:D Byla v poho, obchod PrimaDym na lidické. XCube Ultra II antík ani nevím mám jich vícero, něco motám něco klasický předmotané. A jop míchám :D

Ahoj, připomínám se. Teď o víkendu nebo v pondělí bys měl vydat článek s tagem #tematydne, kterým stanovíš téma na nadcházející týden. Také bys měl vybrat svého nástupce, toho, kdo vybere téma na další týden.

díky ted na com pracuju

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61519.90
ETH 2995.96
USDT 1.00
SBD 3.45