You are viewing a single comment's thread from:

RE: Podpora pro českou komunitu na Steemitu: 77 USD UPVOTE + SOUTĚŽ

in #cesky5 years ago (edited)

This post contained some typos in its mentions that have been corrected in less than a day. Thank you for your quick edit !

If you found this comment useful, consider upvoting it to help keep this bot running. You can see a list of all available commands by replying with !help.
Sort:  

Článek byl upravený? Nějak jsem si nevšiml zmínky svého pseudonymu.

Ano, používám předchozí článek jako šablonu a zapomněl jsem ho vymazat. Takže tady zůstal pod novým i ten starý, jako šablona.

Na tu devítku nezapomínej. Je za ní jistá historie :D :D

A kromě historie, máš s ní spojenou i vlastní historii?

Ano. Souvisí s blockchainovou sítí Minds, kde jsem účet měl. Byl to jenom greenmask. Pak jsem si změnil telefoní číslo v období, kdy jsem nic nepsal a zapoměl na to. A od té doby je účet s více jak 10 000 tokeny nepřístupný. Hodnotu to asi velkou nemá, ale i tak je mi to líto. Ale vytvořil jsem si jiný, s tou devítkou a od té doby si ji píšu všude.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63658.84
ETH 3310.62
USDT 1.00
SBD 3.92